3 مدل از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه هوای فلوز2024

کیفیت بد هوا می تواند برای سلامت ریه شما مضر باشد. اما دانستن اینکه دقیقا چقدر بد است، به خصوص در خانه شما می تواند سخت باشد. به زبان ساده، بهبود کیفیت هوای داخل خانه به شما کمک می کند بهتر نفس بکشید.دستگاه های پاک کننده هوا مانند تصفیه کننده های هوا با حذف یا کاهش آلاینده ها و آلرژن ها به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می کنند. این مواد ممکن است علائم آلرژی یا آسم را بدتر کنند. آنها همچنین ممکن است به بیماری های ریوی جدی تر و حتی سرطان های خاص کمک کنند.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

یک دستگاه تصفیه هوا که به عنوان سیستم تصفیه هوا نیز شناخته می شود، با حذف آلاینده ها و آلاینده ها به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می کند. معمولاً در خانه‌ها، ادارات و سایر محیط‌های داخلی برای ایجاد فضای زندگی یا کار سالم‌تر و راحت‌تر استفاده می‌شود. یک دستگاه تصفیه هوا به عنوان یک سیستم تصفیه هوا برای خانه عمل می کند، زیرا به از بین بردن گرد و غبار، گرده، شوره حیوانات خانگی، هاگ های کپک و سایر ذرات مضری که می توانند باعث آلرژی یا مشکلات تنفسی شوند کمک می کند. این دستگاه‌ها برای فیلتر کردن هوا و به دام انداختن این آلاینده‌ها طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که هوایی که تنفس می‌کنیم تمیز و عاری از مواد مضر است.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

یک دستگاه تصفیه هوا چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه هوا یا فیلتر هوای اتاق دستگاهی است که برای بهبود کیفیت هوا در فضاهای داخلی با حذف آلاینده ها و آلاینده ها استفاده می شود. اصل کار یک دستگاه تصفیه هوا شامل کشیدن هوای اطراف و عبور آن از فیلترها یا فناوری های مختلف برای حذف ذرات مضر و ناخالصی ها است. این فناوری ها شامل فیلترهای HEPA، فیلترهای کربن فعال، یونیزرها و پاک کننده های UVGI می باشد.

فیلترهای هپا که مخفف فیلترهای ذرات هوا با راندمان بالا است، یکی از رایج ترین فناوری های مورد استفاده در تصفیه کننده هوا است. آنها ذرات معلق در هوا مانند گرد و غبار، گرده، شوره حیوانات خانگی و هاگ های کپک را به دام می اندازند. فیلترهای HEPA برای جذب ذرات کوچک به اندازه 0.3 میکرون با بازده 99.97٪ طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها می توانند به طور موثر اکثر آلرژن ها و آلاینده ها را از هوا حذف کنند.از سوی دیگر، فیلترهای کربن فعال به طور خاص برای حذف بوها، گازها و دودهای شیمیایی از هوا طراحی شده اند. کربن فعال دارای سطح وسیعی با منافذ ریز است که می تواند این آلاینده ها را جذب و به دام بیندازد. این فناوری به طور موثری بوی ناشی از پخت و پز، سیگار و حیوانات خانگی را از بین می برد.یونیزه کننده ها با انتشار یون های دارای بار منفی در هوا کار می کنند. این یون‌ها خود را به ذرات معلق در هوا می‌چسبند و باعث سنگین‌تر شدن آنها، افتادن روی زمین یا گیر افتادن روی سطوح می‌شوند. یونیزه کننده ها به طور موثر گرد و غبار، گرده و سایر ذرات بزرگتر را از هوا حذف می کنند. با این حال، آنها ممکن است ازن را به عنوان یک محصول جانبی تولید کنند که در غلظت های بالا می تواند مضر باشد.پاک کننده های UVGI از تابش میکروب کش فرابنفش برای از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم های موجود در هوا استفاده می کنند. این پاک کننده ها نور UV-C را ساطع می کنند که به DNA این میکروارگانیسم ها آسیب می رساند و باعث می شود آنها قادر به تولید مثل نباشند. پاک کننده های UVGI اغلب با سایر فناوری های فیلتراسیون برای ارائه سطح بالاتری از تصفیه استفاده می شوند.

با درک نحوه عملکرد دستگاه های تصفیه هوا، می توان تصفیه کننده هوا را انتخاب کرد که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد و کیفیت کلی هوا را در محل زندگی یا محل کار آنها بهبود بخشد.

یک دستگاه تصفیه هوا چگونه کار می کند؟

3 مدل از پرفروش ترین دستگاه ای تصفیه هوای فلوز2024

دستگاه تصفیه هوای Aeramax DX5 فلوز

ستگاه تصفیه هوای  Aeramax DX5 در ابعاد 215x184x692 و در وزن 4.5 کیلوگرم با کیفیت بالا و امکانات بالا طراحی و ساخته شده است این دستگاه به دلیل سبک وکم حجم بودن فضای کمتریرا اشغال می کند و برای محیط های اداری و خانگی بسیار مناسب می باشد.از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه تصفیه هوا فیلتر های آن می باشد که این دستگاه دارای دو فیلتر که شامل فیلتر هپای ضد میکروب که ایت فیلتر قابلیت حذف ذرات بسیار ریز مانند باکتری  و ویروس از هوا (سل,سارس,آنفولانزا) را دارد.دومین فیلتر,فیلتر کربن فعال می باشد که قادر به جذب یون ها و مولکول ها است که می تواند بو ها, سموم و مواد شیمیایی را حذف کند.از دیگر ویژگی های این دستگاه سیستم یون ساز آن می باشد که با تولید یون منفی در هوا جدب ذرات معلق در هوا می شوند که به شکل خوشه ای سنگین می شوند که دیگرقادر به معلق بودن در هوا نیستند.این دستگاه به شما این امکان را می دهد که زمانی که خواب هستید دستگاه را در حالت کم صدا و آرام تنظیم کنید و هم چنین شما می توانید دستگاه را در حالت قفل کودک هم قرار دهید تا خظری کودکتان را تهدید نکند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول داشتن سنسور هوشمند برای تعویض فیلتر های دستگاه می باشد که زمان تعویض فیلتر را به شما نشان می دهد و همین طور می تواند آلودگی هوا را تشخیص و به طورخودکار فن را تنظیم کند

 

3 مدل از پرفروش ترین دستگاه ای تصفیه هوای فلوز2024

دستگاه تصفیه هوای فلوز مدل AeraMax PT65

 دستگاه تصفیه کننده هوای حیوانات خانگی فلوز مدل (AeraMax PT65) با دو فیلتر کربن فعال و هپای ضد میکروب با ماهیت کاربردی هواسازی پاک و سالم و جذب هوای آلوده به خود، یکی از بهترین راهکارها جهت مقابله با آلودگی هوا در محیط های سربسته می باشد.این دستگاه با ظاهری جذاب و به رنگ سفید و همچنین با ابعاد کم حجم و تنها 5.2 کیلوگرم وزن به راحتی قابل حمل و جابجایی است که از آن می توان در محیط های اداری، شرکتی و حتی خانگی استفاده کرد، البته باید توجه داشته باشید که هر یک از این دستگاه ها متراژ خاصی را در محیط قابل استفاده ساپورت می کند، بر این اساس مدل (AeraMax PT65) دارای متراژ 10 تا 21 متر مربع جهت تصفیه هوا در محیط مورد نظر شماست که دارای امکاناتی همچون سیستم یون ساز؛ پنل لمسی و سنسور کنترل کننده کیفیت هوا می باشد.

دستگاه تصفیه هوا فلوز مدل AeraMax Pro AM3

دستگاه تصفیه هوای مدل (Aera Max Pro AM3) از تولیدات برند معتبر آمریکایی فلوز از بدنه مقاوم پلاستیکی به ابعاد (533x508x228) میلی متر و 9.1 کیلوگرم وزن ساخته شده است که مجهز به فیلترهای نوع فیلتر اولیه، فیلتر هپا، فیلتر کرین فعال و فیلتر ضد آلرژی و فیلتر از بین برنده بو و گاز سمی بوده و همچنین این دستگاه از فیلتراسیون 4 مرحله ای برخوردار می باشد.

این دستگاه هواساز با مراحل فیلتراسیون 4 گانه خود بطور موثر 99.95 درصد از ذرات کوچک به اندازه (0.1) میکرون، از جمله آلرژن ها، گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و دود را در فضای 28 تا 55 متر مربع حذف می کند، همچنین امکاناتی نظیر موتور با راندمان بالا، فن دقیق و بی صدا، حسگر بو، پنل قفل شدنی، نگهدارنده تقویت شده، فیلتر پلمپ شده و کنترل لمس خازنی، دستگاه فوق را بسیار متمایزتر از تولیدات مشابه خود کرده است.

از سوی دیگر همانطور که گفتیم این دستگاه هوا را در 4 مرحله تصفیه می کند که به شرح زیر است:

- پيش فيلتر اوليه آلاينده ها و ذرات بزرگ را جذب مى كند

- فيلتر كربن بوى نامطبوع و VOC ها را جذب مى كند

- فيلتر هپا آلودگى هاى باقيمانده در هوا را جذب مى كند (تا قطر 0.3 ميكرون)

- يونيزاسيون دو قطبى پلاسمايى به صورت الكتريكى ذرات را شارژ مى كند تا فيلتراسيون بهتر انجام شود.

از دیگر مشخصات و امکانات دستگاه هواساز (Fellowes Aera Max Pro AM3) می توان به مواردی نظیر مساحت تحت پوشش تا 55 متر مربع، حداقل صدا 38 و حداکثر صدای تولیدی 67 دسی بل، محدوده مساحت تحت پوشش بین 48.1 تا 56 متر مربع، تجهیز به کلید قفل پنل، پیچ و روپلاک و همچنین نقشه نصب بر روی دیوار اشاره کرد.

 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.