لیبل پرینتر صنعتی

لیبل پرینترهای صنعتی عموماً دستگاه های جان سخت و با دوامی هستند که برای چاپ لیبل ها، به صورت روزانه و برای ساعت های متوالی مناسب هستند. این پرینترها با دارا بودن بدنه فلزی، هد با عمر طولانی و مکانیک قدرمند به بهترین وجه مناسب شرایط کارخانه ها، انبارها یا هر مکانی که باید تعداد زیادی لیبل چاپ شود هستند.

تفاوت لیبل پرینترها

لیبل پرینترهای صنعتی از پرینترهای رومیزی بزرگتر و بادوام تر هستند. این پرینترهای لیبل حرارتی با دوام بسیار بالا طراحی شده اند تا در مقایسه با پرینتر های رومیزی، بتوانند روزانه لیبل های بیشتری چاپ کنند. پرینترهای صنعتی و پرینترهای رومیزی هر دو دارای عرض چاپ 110 میلیمتر هستند، اگرچه بسیاری از مدل های پرینتر صنعتی با عرض چاپ گسترده تر نیز وجود دارد. با وجود بزرگتر و سخت تر بودن، بسیاری از پرینترهای صنعتی را در محیط اداری نیز می بینیم. تفاوت اصلی در تعداد بیشتر لیبل هایی است که آنها می توانند چاپ کنند. لیبل پرینترهای صنعتی نه تنها می توانند تعداد بیشتری لیبل چاپ کنند ، بلکه می توانند لیبل ها را سریعتر نیز چاپ کنند. آنها ابعاد بزرگتری دارند، بنابراین می توانند از لیبل ها و ریبون های بزرگتری نیز استفاده کنند. بنابراین نیاز نیست شما تنظیمات دستگاه را به صورت مداوم تغییر دهید.

تفاوت لیبل پرینترها

عمر مفید لیبل پرینترهای صنعتی

همه پرینترها قادر به چاپ لیبل به صورت پیوسته و بدون توقف هستند. سؤال اینجاست که آنها قبل از خراب شدن می توانند تا چه مدت چاپ کنند. اگرچه تخمین تعداد دقیق لیبل هایی که دستگاه برای چاپ آنها طراحی شده دشوار است، (زیرا لیبل ها در اندازه های متفاوت تولید می شوند) اما لیبل پرینترهای صنعتی قادر به چاپ بدون توقف، به مدت چند ساعت در روز می باشند. که این مقدار ممکن است برابر با جاپ چند هزار لیبل در روز باشد. لیبل پرینترهای برتر صنعتی، از جمله خانواده Xi Zebra، طوری طراحی شده اند که 24 ساعت شبانه روز بدون توقف کار می کنند.

عمر مفید لیبل پرینترهای صنعتی

لوازم جانبی لیبل پرینترهای صنعتی

لیبل پرینترهای صنعتی را می توان برای گستره وسیع تری از ویژگی ها مانند کاتر ها، رمزگذارهای RFID و حتی ماژول جمع کننده لیبل انتخاب کرد. شرکت های متخصص در زمینه لیبل، طیف گسترده ای از برند های مختلف چاپگر را تأمین می کنند. ما برند های معتبری مانند Zebra ، Bixolon، TSC، Honeywell و … را از برای متقاضیان خرید فراهم کرده ایم.

لوازم جانبی لیبل پرینترهای صنعتی
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.