بهترین دستگاه پرس کارت و لمینت +راهنمای خرید

دستگاه پرس کارت و و لمینت چیست؟دستگاه پرس کارت و لمینت، در حقیقت یک دستگاه برقی است که با استفاده از آن می‌توانید عکس، کاغذ، اسناد و مدارک خود را پرس کنید. مدارک و یا عکسی که می‌خواهید آن را پرس کنید، مابین دو صفحه لمینت قرار گرفته و در کسری از ثانیه پرس می‌گردد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و شما بدون کسب مهارت و یا داشتن تخصص می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. یکی از پارامترهایی که باعث شده است افراد بسیاری به سمت پرس کردن مدارک و اسناد مهم خود روی بیاورند، هزینه بسیار پایینی است که باید برای پرس آن‌ها بپردازند. اگر به هر دلیل می‌خواهید بهترین مارک دستگاه پرس کارت و لمینت را خریداری کنید، اما با تنوع بسیار بالای مدل‌های این محصول مواجه شده‌اید، نگران هیچ چیز نباشید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از بهترین برند و مدل های دستگاه پرس کارت و لمینت در بازار بپردازیم.

دستگاه پرس cosmic2 A4 فلوز

دستگاه پرس کارت Cosmic 2 ساخت کشور آمریکا یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های پرس کارت (لمینیتور) می باشد که در دو مدل  A3 وA4 در بازار عرضه شده است.Cosmic2 مجهز به تکنولوژی پیشرفته HeatGuard برای کاهش دمای سطح لینیتور برای لمس ایمن دستگاه در هر دو مدل A3 وA4. زمان گرم شدن اولیه Cosmic2 برای پرس کارت 6 دقیقه می باشد. این دستگاه از حداقل ضخامت پرس 75 میکرون و حداکثر ضخامت پرس 125 میکرون پشتیبانی می کند و دارای دو غلطک است که به راحتی پاسخ گوی کار های روز شما در یک دفتر خانه می باشد. Cosmic علاوه بر پرس گرم از پرس سرد هم پشتیبانی می کند که یکی از ویژگی های این دستگاه است جنس ساخت و مقاومت بالای این دستگاه در برابر خرابی بسیار بالا می باشد.

بررسی فنی محصول

پرس کارت 2 Cosmic برای شروع به کار نیاز به 5 حدود دقیقه زمان دارد تا برای عملیات پرس گرم شود و با سرعت 30 سانت در دقیقه پرس اسناد و کارت ها را با حداکثر سایز A4 انجام میدهد و شامل کیت استارت برای 10 سند است. حداکثر ضخامت قابل پرس برابر با 80 تا 125 میکرون است و عرض ورودی 240 میلیمتر دارد. Cosmic 2 A4 ایجاد مکانیزم برای بازیابی و تنظیم مجدد اسناد اشتباه را نیز فراهم میکند.

دستگاه پرس cosmic2 A4 فلوز

دستگاه پرس کارت AX PD-330C

خرید دستگاه پرس کارت  PD-330C از سری محصولات شرکت AX می باشد ، این دستگاه از امکانات و قابلیت های بسیاری بهره می برد و قیمت این مدل در بازار نسبت به قابلیت هایی که دارد ، پایین می باشد ، در نتیجه خرید این دستگاه برای کاربران بسیار مقرون به صرفه می باشد . دستگاه پرس کارت  AX PD-330C با اعمال فشار طلق مصرفی بر دو طرف اسناد و مدارک باعث به وجود آمدن محافظ برای اسناد ومدارک می شود ، با این عمل می توان از اسناد ومدارک مهم خود به مدت طولانی با حفظ کیفیت اولیه نگهداری کرد ، این دستگاه از سرعت بالایی برخوردار است و برای استفاده در ادارات بسیار مناسب است .

مشخصات فنی دستگاه پرس کارت مدل PD-330C AX :

دستگاه پرس کارت مدل PD-330C AX دارای موتوری قدرتمند است که این موتور به ندرت دچار آسیب و اختلال می شود و در استفاده های زیاد هم به راحتی پاسخگوی نیاز کاربران می باشد عرض لمینیت این دستگاه پرس کارت و دستگاه لمینیت 330 میلی متر می باشد این دستگاه پرس به چهار غلتک قدرتمند مجهز شده است .ضخامت لمینیت دستگاه پرس کارت مدل PD-330C AX حدود 2 میلی متر است و سرعت پرس آن 0.5 متر در دقیقه می باشد که نشان دهنده سرعت مناسب این دستگاه در پرس و لمینیت می باشد نوع لمینیت این محصول خارق العاده لمینیت سرد و لمینیت گرم است .

دستگاه پرس کارت AX PD-330C

دستگاه پرس مدل PL 910 A4

دستگاه پرس مدل  PL910 A4 ساخت شرکت رویال ساروین می باشد ، این دستگاه با ابعاد 450x190x122 میلی متر طراحی و به بازار روانه شده است ، وزن این محصول حدود 4 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک است و حمل آن نیز به راحتی صورت می گیرد ، دستگاه پرس مدل  PL910 A4 از امکانات و قابلیت های بسیاری بهره می برد و قیمت خرید آن نیز به نسبت پایین می باشد . این دستگاه با گذشت 4 دقیقه گرم و آماده کار می شود و بعد از آن عملیات لمینت را آغاز می کند .

عملکرد و سرعت

دستگاه پرس مدل  PL910 A4 یک لمینتور گرم و سرد است که انواع کارت های شناسایی و اسناد را با استفاده از طلق مناسب پرس می کند و موجب ماندگاری طولانی مدت آن می شود ، این دستگاه حداکثر تا ضخامت 250 میلی متر و حداقل تا ضخامت 60 میلی متر پرس را انجام می دهد .

ضخامت لمینیت در دستگاه پرس مدل  PL910 A4 به 1.2 میلی متر می رسد که عرض آن نیز به 238 میلی متر می رسد ، با این وجود این دستگاه قادر است در یک دقیقه 500 میلی متر را پرس کند ، دستگاه پرس مدل  PL910 A4 از 4 غلطک بهره می برد که دو تا از آن برای تولید حرارت به کار می روند .

 دستگاه پرس مدل PL 910 A4

دستگاه پرس سایز A3 توفو مخصوص پرس سکه

لمیتور یا دستگاه پرس A3 مدل 330R6 یکی از حرفه ای ترین محصولات شرکت توفو که توسط کشور کره طراحی و ساخته شده است.ابعاد این دستگاه 653x350x164 میلی متر و وزنی حدود 25 کیلوگرم را دارد.این دستگاه از قابلیت و کیفیت بالایی بر خودار است که توانسته نیاز کاربران و مشتریان را بر طرف کند زیرا از سرعت وقت بالایی بهره می برد.دستگاه پرس کارت سکه توفو یکی از بهترین دستگاههای موجود در ایران میباشد این دستگاه مخصوص پرس سکه می باشد و قابل استفاده در کلیه  صرافیها و سکه فروشیها

سرعت و عملکرد

دستگاه پرس A3 توفو دارای شش غلطک حرارتی می باشد که به کمک رول هیتر داخلی گرم می شود و حداکثر دمای آن 140 درجه سانتی گراد مشخص شده است و می تواند در هر دقیقه 35 سانت را با سرعت 4000 میلی متر در دقیقه را پرس کند و لازم به ذکر است که حداکثر ضخامت پرس حدود 350 میکرون معادل 0.35 میلی متر می باشد.

دستگاه پرس سایز A3 توفو مخصوص پرس سکه

دستگاه پرس Saturn 3i فلوز A4

پرس کارت مدل Saturn 3i شرکت فلوز قابلیت پرس گرم و سرد را دارد و از انواع کارت و کاغذ ها تا سایز A4 پشتیبانی می کند و امکان نگهداری طولانی مدت اسناد را در ادارت و سازمان ها فراهم می کند. این دستگاه پرس کارت با جدید ترین فناوری روز JAM FREE بدون هیچ گونه حباب یا موج پرس کارت و اسناد را با سرعت بالا انجام می دهد. ضمن اینکه قابلیت تنظیم درجه حرارت را در چند حالت دارد و برای اسناد و تصاویر مهم می توانید بر روی آن حساب کنید. در ادامه معرفی همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

بررسی تخصصی محصول

پرس کارت Saturn 3i  با قابلیت گرم شدن سریع، عملیات پرس را در 60 ثانیه با استفاده از فناوری Insta Heat انجام می دهد و اسناد را تا سایز A4 و با ضخامت 80 تا 125 میکرون پرس می کند. عملیات پرس کارت با سرعت 30 سانتی‌ متر در دقیقه همراه است و عرض دهانه ورودی برابر با 235 میلی ‌متر دارد و در صورت عدم استفاده بعد از مدت زمان حدود 30 دقیقه دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود، که این ویژگی هم در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کند.

طراحی و ساختار محصول

این دستگاه پرس کارت فلوز با ابعاد (طول×عرض×ارتفاع) 104.8x436.6x139.7 میلی متر و وزن 1.95 کیلوگرم نیاز به فضای کوچکی برای نگهداری دارد. علاوه بر این غلطک های دستگاه طوری طراحی شده که بتواند در صورت استفاده از برگه های لمینیت با کیفیت بهترین پرس گرم و سرد را بدون کوچکترین خط به راحتی پرس کند.

دستگاه پرس Saturn 3i فلوز A4
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.