غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10

ویندوز 10 مایکروسافت ویژگی های بسیاری دارد و نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، امکانات بسیاری به آن اضافه شده و برخی هم حذف شده است. یکی از این امکانات قابلیت غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 10 است که مانند دیگر ویندوزها نمی‌توانید از بخش مربوطه آن را غیرفعال کنید و وقتی آپدیت را غیرفعال می‌کنید بعد مدت زمانی خاص دوباره فعال می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش های مختلف غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 10 آشنا کنیم.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 با Settings

آموزش غير فعال كردن اپدیت در ویندوز 10 از طریق گزینه تنظیمات به صورت زیر است:

1) در این روش ابتدا باید پنجره Settings را باز کنید. می‌توانید با راست کلیک روی دکمه استارت گزینه Settings را انتخاب کنید.

2) در پنجره Windows Settings روی گزینه Update & Security کلیک کنید.

3) از سمت راست، روی گزینه Windows Update کلیک کنید.

4) روی گزینه Advanced options کلیک کنید.

5) در پنجره Advanced options، در قسمت Pause Updates، منوی کرکره‌ای را باز کنید و تاریخی که می‌خواهید دوباره آپدیت اتوماتیک ویندوز 10 فعال شود را انتخاب کنید. تا تاریخی که مشخص می‌کنید آپدیت اتوماتیک ویندوز غیرفعال خواهد بود. با این کار حداکثر حدود یک ماه می‌توانید آپدیت ویندوز 10 را غیرفعال کنید. همچنین برای فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10 کافی است مقدار گزینه Pause Updates را روی Select Date قرار دهید. و یا از پنجره Windows Update گزینه Resume updates را بزنید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 با Settings
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.