معرفی بهترین پرینترهای خانگی لیزری، رنگی و چندکاره

پرینترهای خانگی به دلیل نیازهای چاپ روزمره در خانه، مدرسه یا دفتر کار بسیار محبوب هستند. هنگام خرید بهترین چاپگر خانگی، احتمالاً به دنبال محصولی همه کاره هستید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. داشتن چاپگرهای خانگی به کنترل هزینه و زمان شما کمک می کند. شما ممکن است در هر زمانی نیاز داشته باشید که از مدارکتان کپی تهیه کنید، عکس های قدیمیتان را اسکن کنید و یا مقالات خود را چاپ کنید. ما در این بخش به شما کمک می کنیم تا در مورد بهترین پرینترهای خانگی اطلاعات کسب نمایید.

پرینتر خانگی چیست؟

پیش از آن که بخواهیم شما را با بهترین پرینتر های خانگی آشنا کنیم، لازم است بدانید که پرینتر خانگی چیست و چه ویژگی‌هایی دارند؟

چاپگرها و پرینترهای خانگی به دسته‌ای از محصولات گفته می‌شود که ابعاد کوچک تری نسبت به نمونه‌های صنعتی داشته و معمولاً از آن ها در محیط‌هایی مثل خانه ها، کسب و کارهای کوچک و… استفاده می‌شود. این دسته از پرینترها به نحوی هستند که قیمت پایینی داشته و برخلاف پرینترهای صنعتی و اداری، برای مصارف معمولی و عادی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمی‌توان از آن‌ها برای چاپ و پرینتر حجم بسیار زیادی از محتوا استفاده کرد. در نهایت ابعاد کوچک و راحتی استفاده از دیگر ویژگی‌های پرینترهای خانگی است.

 

پرینتر خانگی چیست؟

در هنگام خرید بهترین پرینترهای خانگی چه مواردی را باید در نظر داشت؟

پرینتر رنگی است یا سیاه و سفید،

پرینتر لیزری است یا جوهر افشان

میزان دوام پرینتر مورد نظر چقدر است؟ از آن جایی که پرینتر های خانگی دوام کم تری دارند نمی توانند فشار بالایی را تحمل کنند. از این رو باید به دنبال یک پرینتر خانگی با دوام بیشتر بود

هزینه مواد مصرفی پرینتر مورد نظر چقدر است؟ در زمان خرید و انتخاب پرینتر باید به هزینه های مصرفی پرینتر، هزینه کارتریج و تعویض آن و … توجه کرد

کیفیت پرینتر خانگی مورد نظر چقدر است و با چه سرعت و کیفیتی پرینت می گیرد. وضوح چاپ چقدر است و قدرت و کارایی آن در چه حدی است

پرینتر تک کاره است یا چندکاره

ویژگی ها و امکانات جانبی پرینتر مانند اسلات، بلوتوث، اتصال به شبکه و … آن در چه سطحی است

بهترین پرینتر حرفه ای خانگی

منظور خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان خانگی گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. در واقع وجود شرکت‌های مختلف در حوزه تولید این دسته از محصولات و تنوع بالا بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی باعث شده تا مشتریان بتوانند متناسب با بودجه خود و بر اساس نیازشان اقدام به خرید بهترین پرینتر های خانگی کرده و از این دسته از محصولات استفاده کنند. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با برخی از برترین پرینترهای خانگی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرینتر EPSON L3150

پرینتر چند کاره جوهر افشان مدل L3150 یکی از محصولات پر کار شرکت اپسون می باشد که از تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره می برد و پرینتری مناسب و کاربردی برای مصارف اداری و خانگی محسوب می شود و از قابلیت پرینت و کپی و فکس برخوردار می باشد و شما با خرید یک دستگاه می توانید از سه مزیت آن استفاده کنید در واقع صاحب سه دستگاه دیگر می شوید علاوه بر این جای کمتری نسبت به سه دستگاه دیگر اشغال می کند که بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. مخزن های تعبیه شده در این سری از پرینتر ها قابل مشاهده هستند و به کاربران این امکان را می دهد که با یک نگاه از حجم جوهر مخزن مطلع شوند که اگر جوهر روبه پایان باشد به راحتی می توانید آن را شارژ کنید.

 

بهترین پرینتر حرفه ای خانگی

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل 1200w

پرینتر مدل (1200w) یکی از چاپگرهای چند منظوره و جدید تولید کمپانی بزرگ HP به شمار می رود که مبتنی بر فناوری چاپ لیزر به سه کاربرد مختلف پرینت، اسکن و کپی تجهیز شده است. به دلیل بهره مندی اچ پی 1200w از سرعت و کیفیت بالای چاپ و همچنین ابعاد قابل حمل آن، این دستگاه بهترین گزینه برای مصارف چاپی نیمه سنگین یا حتی با تیراژ بالا و با کارآیی محیط های خانگی، اداری و شرکتی می باشد. پرینتر سه کاره اچ پی 1200w از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ساختاری مقاوم و مستحکم در ابعاد (380x293x287) میلی متر و 8.7 کیلوگرم وزن فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند و مجهز به کنترل پنلی به اندازه (32x32) میلی متر از نوع (LED) حاوی آیکون نمایشی نوع LCD جهت مدیریت آسان امکانات دستگاه، زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل 1200w

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M15a

پرینتر تک کاره لیزری مدل M15a از سری چاپگر های پر فروش برند اچ پی محسوب می شود از آنجایی که از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد سرعت و کیفیت چاپ مطلوبی دارد که قادر بوده در کمترین زمان حجم نسبتا بالایی از برگ ها را به چاپ برساند. از این رو گزینه مناسبی برای مصارف اداری، خانگی و دفاتر با حجم متوسط چاپ محسوب می شود. در کنار قابلیت های خود کیفیت ساخت بالایی دارد که دوام و طول عمر چندین ساله دستگاه را تضمین می کند همچنین دارای سینی مقاومی است که ظرفیت نگه داری 150 برگ در خود را دارد لازم به ذکر است که پرینتر فوق تا سایز کاغذ A4،A5،A6،B5 پشتیبانی می کند بنابر این می تواند پاسخ گوی خوبی در زمینه چاپ اسناد باشد. 

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M15a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل MFP M26a

پرینتر چندکاره لیزری LaserJet Pro MFP M26a اچ پی از پرینترهای جدید شرکت اچ پی است. این چاپگر هم تراز پرینتر 26nw است اما فاقد امکان شبکه و سیستم WiFi می باشد.در پرینتر LaserJet Pro MFP M26a طراحی زیبا با عملکرد بسیار خوبی ادغام شده است. سینی این پرینتر همانند دیگر پرینترها در این دسته، 150 برگ ظرفیت دارد و به‌راحتی می‌تواند پاسخگوی حجم کاری نچندان زیاد باشد. سرعت پرینت آن 18 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ 600x600 dpi برخوردار است. این پرینتر می‌تواند ماهانه توان کاری تا 5000 برگ را ارائه کند، البته تعداد چاپ توصیه‌شده 1000 برگ است. کپی این دستگاه تا 99 برگ را مقدور ساخته و بزرگنمایی آن از 25 تا 400 درصد قابل تغییر است. نوع اسکنر آن Flatbed و از رزولوشن 1200 dpi بهره می‌برد.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a ازنظر کیفیت ساخت و عملکرد تحسین‌برانگیز است و می‌تواند در یک اداره با حجم کاری متوسط تمامی نیازهای شما را برطرف سازد. نکته قابل‌توجه ابعاد آن است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل MFP M26a

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل imageClass LBP6030w

پرینتر لیزری مدل (LBP6030w) از دیگر تولیدات برند معتبر کانن در گروه چاپگرهای (imageClass) این کمپانی است که بعنوان یک پرینتر مقرون به صرفه و با طراحی زیبا و کم حجم و همچنین ایده آل برای کاربری های اداری و خانگی با تیراژ چاپی پایین شناخته می شود، این چاپگر همانطورکه گفتیم به دلیل قرار گرفتن در سری (imageClass) می تواند برای چاپ اسناد و مدارک حاوی متون و تصاویر گرافیکی مانند فایل های پاورپوینت مورد استفاده قرار گیرد و از شاخص ترین ویژگی های کاربردی آن درواقع تجهیز به قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) خواهد بود.

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل imageClass LBP6030w

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر چند کاره جوهر افشان مدل G3411 یکی از محصولات شرکت کانن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است این محصول را می توان در محیط های اداری و خانگی مورد استفاده قرار داد و از آن استفاده نمود پرینتر چند کاره G3411علاوه بر پرینت گرفتن قابلیت اسکن و کپی را نیز دارد، و می توان گفت با خرید یک دستگاه می توان کارهای مربوط به کپی و اسکن را نیز انجام داد و در هزینه و فضای اشغال شده صرفه جویی کرد.

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3411

کلام پایانی

در این مطلب نگاهی به بهترین پرینتر های خانگی انداخته و تلاش کردیم تا در مورد ویژگی‌های این دسته از محصولات اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. در صورتی که علاقه مند هستید تا بهترین چاپگرهای خانگی را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ محصولات معرفی شده در این مطلب آمده و آن‌ها را خریداری کنید.

 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.