5 مدل از پرفروش ترین دستگاه های تست اسکناس2024

با گسترش انواع اسکناس های کاغذی و تقلبی در دست افراد مختلف شما برای کسب و کارتان که نیاز به دریافت اسکناس دارید این دستگاه بسیار ضروری است تا جلو افراد کلاه بردار را بگیرد. همچنین شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری وجوه نقدی را دریافت کنید.دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را می توانید روی میز یا کنار صندوق حسابداری در داخل فروشگاه خودتان بگذارید و برای دریافت وجوهات نقدی از آن استفاده کنید.

انواع دستگاه تشخیص اسکناس

انواع دستگاه‌های تست اسکناس بسته به قابلیت‌ها و کاربردهای خود، می‌توانند متنوع باشند. در زیر به برخی از انواع این دستگاه‌ها اشاره می‌کنیم:

دستگاه‌های UV (ماوراء بنفش):

این دستگاه‌ها از نور ماوراء بنفش استفاده می‌کنند تا ویژگی‌های امنیتی مخفی شده در اسکناس‌ها را شناسایی کنند. نقش‌ها و الگوهای نامرئی که با چاپ UV در اسکناس‌ها قرار داده شده‌اند، توسط این دستگاه‌ها قابل مشاهده هستند.

دستگاه‌های IR (مادون قرمز):

این دستگاه‌ها از اشعه مادون قرمز برای تشخیص نوشته‌ها، نقش‌ها و المان‌های امنیتی غیر قابل رؤیت به چشم عادی استفاده می‌کنند.

دستگاه‌های MG (مغناطیسی):

با استفاده از این دستگاه‌ها، ویژگی‌های مغناطیسی اسکناس‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. خطوط مغناطیسی موجود در برخی اسکناس‌ها که برای تشخیص اعتبار اسکناس‌ها استفاده می‌شوند، توسط این دستگاه‌ها خوانده می‌شوند.

 دستگاه‌های برش و شمارش اسکناس:

این دستگاه‌ها همچنین به عنوان “مختصات پولی” شناخته می‌شوند و برای شمارش اسکناس‌ها و تشخیص اعتبار آن‌ها استفاده می‌شوند. آنها از تکنولوژی برش و تشخیص اتوماتیک استفاده می‌کنند تا سرعت و دقت شمارش را بهبود بخشند.

دستگاه‌های تشخیص رنگ:

این دستگاه‌ها از سنسورها و دوربین‌ها برای تشخیص رنگ اسکناس‌ها و مقایسه آنها با استانداردهای معین استفاده می‌کنند تا اسکناس‌های تقلبی را تشخیص دهند.

دستگاه‌های تشخیص اتوماتیک اسکناس:

این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، به‌طور خودکار اسکناس‌ها را بررسی کرده و اعتبار آن‌ها را تشخیص می‌دهند.

همچنین، دستگاه‌های تشخیص اسکناس ممکن است قابلیت‌هایی نظیر تشخیص اسکناس‌های کثیف، تمیز کردن اسکناس‌ها، تشخیص ورقه‌های خراب و نامنظم و دیگر امکانات مفید دیگر را نیز داشته باشند. انتخاب دستگاه مناسب بسته به نیاز و کاربرد موردنظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 انواع دستگاه تشخیص اسکناس

کاربرد و مزایا دستگاه تست اسکناس

دستگاه های تست اسکناس به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن اصالت وجه نقدی که دریافت شده را تشخیص دهید و از تقلبی یا اصل بودن آن مطلع بشوید. دستگاه تست اسکناس با استفاده از دو لامپ فرابنفش می تواند اصالت اسکناس ها را تایید کند.برخی از کاربردهای دستگاه تتست اسکناس

  • مورد استفاده در بانک ها و موسسانت مالی و اعتباری
  • استفاده در هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ
  • مورد استفاده در صرافی ها برای تست اصالت دلار و پوند
  • قابل استفاده در جاهای مختلف که با اسکناس سرو کار دارند

 

کاربرد و مزایا دستگاه تست اسکناس

5 مدل از پرفروش ترین دستگاه های تست اسکناس2024

تست اسکناس DL880 پروتک

دستگاه تست اسکناس پروتک مدل DL-880 دستگاهی با کیفیت مناسب برای موقعیت های اداری و تجاری است. وزن سبک و حجم کوچک آن قابلیت جابجا کردن و استفاده در هر فضای کوچکی را میسر نموده است.نحوه تشخیص با استفاده از نور اشعه UV و ماورائ بنفش می باشد که بتوان به درستی اسکناس و تراول تقلبی و غیر تقلبی را از هم تشخیص داد و نور سفید دستگاه قابلیت تشخیص تصاویر نامرئی در اسکناس را امکان پذیر می سازد دارای سنسور اتوماتیک حساس نسبت به قرار گرفتن اسکناس که باعث سهولت کار و صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.این دستگاه دارای 2 لامپ UV و اشعه ماورائ بنفش در بالا و یک لامپ سفید در پایین است که هنگام گذاشتن اسکناس و یا تراول بر روی آن کلیه نقوش و مندرجات بر روی اسکناس نمایش داده می شود و به این ترتیب از صحت و سلامت اسکناس مطلع خواهید شد.ذره بین 1.5 برابری آن به شما کمک می کند تا تمام نوشته های نامرئی مندرج بر روی اسکناس را دقیقا تشخیص دهید. در ضمن لامپ مهتابی به کار رفته در دستگاه تست اسکناس پروتک مدل DL-880 جهت تشخیص و مشاهده واتر مارک اسکناس استفاده می شود.این دستگاه کاربرد های زیادی در مشاغل گوناگون دارد به طور مثال در بانک ها و هر محلی که معاملات نقدی انجام می شود می توانید برای داشتن یک انتقال وجه نقدی مطمئن از آن استفاده نموده و از تجارت خود لذت ببرید.

5 مدل از پرفروش ترین دستگاه های تست اسکناس2024

تست اسکناس DL-860 پروتک

تست اسکناس مدل DL-860 از با کیفیت ترین و کارآمد ترین دستگاه در تشخیص انواع اسکناس ها می باشد که با توجه به وزن و سایز مناسب آن به راحتی در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد، از نظر ظاهری و کاربرد تست اسکناس DL-860 پروتک بسیار شبیه دستگاه تست اسکناس DL-880 پروتک می باشد .منبع تغذیه این تست اسکناس انرژی الکتریسیته بوده که توسط برق شهری تامین می شود و منبع تغذیه آن 100 تا 240 ولت می باشد . توجه شود که تست و تشخیص اسکناس ها توسط این دستگاه به صورت دستی و توسط کاربر انجام می شود.تست اسکناس  مدل DL-860 برند پروتک دارای ذره بینی می باشد که با استفاده از آن می توان نوشته ها و تصاویر را تا 1.5 برابر بزرگ کرد که باعث افزایش دقت و کاهش خطا می شود . تشخیص اسکناس توسط این دستگاه با استفاده از دو نور سفید و نور ماوراء البنفش  ( UV ) انجام می شود که نور سفید و نور بنفش برای تشخیص نوشته ها و نشانه های نامرئی و مرئی مورد استفاده قرار می گیرد .

تست اسکناس DL-860 پروتک

دستگاه تست اسکناس کاتیگا مدل CL-854

دستگاه تست اسکناس CL-854 از سری محصولات معتبر و پر فروش برند کاتیگا به شمار می رود که از رضایتمندی بالا مشتریان خود برخوردار می باشد از این رو کاربرد گسترده ای در ادارات، فروشگاه ها و دفاتر دارد با وجود تست اسکناس کاتیگا دیگر نگران دریافت پول جعلی و نا معتبر نخواهید بود زیرا از سنسور های لامپ نور ماورای بنفش و لامپ سفید جهت تشخیص اصالت اسکناس بهره می برد. دستگاه فوق در رنگ مشکی معرفی شده و دارای ابعاد 200x120x160 میلی متر و وزن 0.57 گرم می باشد حجم و وزن مناسب موجب حمل و جابجایی آسان می شود بنابراین در گوشه میز کار فضای کمی به خود اختصاص می دهد، نوع تشخیص اسکناس به صورت دستی انجام می شود و منبع تغذیه دستگاه برق شهری می باشد لازم به ذکر بوده که به ذره بین نیز مجهز شده است که در دقت و سهولت در کارکرد نقش بسزایی دارد. 

 

دستگاه تست اسکناس کاتیگا مدل CL-854

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس PD-100

از دیگر محصولاتی که پروتک روانه بازار کرده است میتوان دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل PD-100 را نام برد که از طریق الگوی مادون قرمز و مغناطیسی قادر است انواع ارز و اسکناس جعلی را شناسایی کند. تست اسکناس پروتک pd-100 میتواند دلار ، پوند ، فرانک ، درهم ، یورو را شناسایی کند و ظرفیت ورودی آن تک برگ میباشد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن نمایشگر LCD ، قابلیت تغییر عرض دهانه ، قابلیت ارتقا نرم افزاری را میتوان نام برد.

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس PD-100

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس کاتیگا مدل CL-154

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل (CL-154) بعنوان یکی از تولیدات جدید برند کاتیگا در گروه تجهیزات بانکی شناخته می شود که با ساختاری ظاهری به ابعاد (190x100x140) میلی متر و تنها با 200 گرم وزن برای کاربری هایی همچون مراکز اداری، هتل ها، شرکت های بین المللی و از همه مهمتر بانک ها بسیار مناسب و کاربردی می باشد.دستگاه تست اسکناس (Catiga CL-154) با بهره مندی از امکاناتی همچون لامپ (U) شکل نور ماورای فرابنفش قادر است طرح های شب رنگ موجود در اسکناس اصلی را از تقلبی تشخیص دهد، یکی دیگر از راه های تشخیص اصالت اسکناس توسط این دستگاه درواقع استفاده از لامپ با نور سفید رنگ موجود در دستگاه است که رشته های فلزی اسکناس را به خوبی قابل تشخیص می دهد، ناگفته نماند این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از طریق اتصال به برق شهری تامین می کند

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس کاتیگا مدل CL-154
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.