بهترین عیدی برای گیمر ها در سال 1403

روزمرگی گیمر ها با کنسول های بازی، بازی های ویدیویی، هدست های واقعیت مجازی و ...همراه است، بنابراین ممکن است احساس کنند که به هیچ چیز دیگری نیاز ندارند. اما شما تعجب خواهید کرد. وقتی صحبت از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌شود، هدایایی بیشتر از خریدن داغ‌ترین بازی جدید برای آن‌ها وجود دارد. یک گیمر قدیمی همیشه می تواند از ارتقاء لوازم جانبی یا چیزی برای شارژ و منظم نگه داشتن کنسول خود لذت ببرد.با در نظر گرفتن علایق گیمرها، لیستی از بهترین عیدی را برای گیمرها در زیر گردآوری کرده ایم. لیست ما در زیر برای همه در هر سنی مناسب است. ما تلاش کردیم که ترکیبی کامل از اقلام فناوری کاربردی قرار دهیم.

بهترین عیدی برای گیمر ها در سال 1403

بدون شک گیمرهای حرفه‌ای در کنار استفاده از پی‌سی‌های قدرتمند یا لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده به استفاده از تجهیزات با کیفیت حرفه‌ای مثل موس و بهترین کیبورد مکانیکال و ساده و هدست حرفه‌ای نیز اهمیت می‌دهند از این روموس،کیبوردو هدست گیمینگ از جمله موارد مناسب برای عیدی گیمر ها به شمار می آیند. دلیل استفاده از این تجهیزات بدون شک کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود.

تصور کنید که هنگام بازی کردن قادر به تشخیص موقعیت بازیکنان مقابل نباشید و در طرف مقابل حریف شما با استفاده از یک هدست حرفه‌ای با کیفیت درک کامل از موقعیت و صدای شما دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حریف شما از یک برتری بزرگ در برابر شما برخوردار شود.

با این وجود انتخاب و خرید هدست حرفه‌ای به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. هدست‌های گیمینگ بدون تردید برای بازی ساخته شده‌اند. با این حال همه آن‌ها نمی‌توانند به بهبود عملکردتان در بازی به شما کمک کنند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی مناسب ترین هدست گیمینگ ،کیبورد گیمینگ و ماوس گیمینگ  که بهترین عیدی برای گیمر ها هستند بپردازیم.

بهترین عیدی برای گیمر ها در سال 1403

معرفی بهترین هدست های گیمینگ برای عیدی

هدست مخصوص بازی ریزر مدل KRAKEN X

هدست Razer Kraken X یک هدست گیمینگ چند پلتفرمی است که با راحتی عالی، دوام بیشتر و صدای شفاف ساخته شده است. صدای موقعیتی را با صدای فراگیر 7.1 مهار کنید، در حالی که بالشتک های نرم گوش و هدبند قابل تنظیم اجازه می دهد تا با راحتی کامل بازی کنید.

نقاط قوت : صدای فراگیر/فوق العاده سبک/بالشتک های بیضی شکل و لغزنده هدبند قابل تنظیم/میکروفون کاردیوئید خم شونده/درایورهای 40 میلی متری تنظیم شده سفارشی/اتصال 3.5 میلی متری

مشخصات محصول:  به گونه ای طراحی شده که تنها با وزن 250 گرم بسیار سبک باشد، در حین بازی برای ساعت ها بدون اینکه هدست شما آن را سنگین کند، صدای عالی را تجربه کنید.طراحی بیضی شکل با پارچه چرمی، تناسب راحت و حسی را ایجاد می کند. یک لغزنده هدبند قابل تنظیم انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند و در عین حال در برابر چرخش و خم شدن در طول زمان بادوام است.الگوی پیکاپ کاردیوئید صدا را از زاویه محکم تری ضبط می کند. این تضمین می‌کند که هنگام صحبت کردن صدای شما به وضوح شنیده می‌شود و نویز از کناره‌ها و پشت میکروفون شما را رد می‌کند.وضوح صدای عالی و بیس قوی، یک منظره صوتی گسترده را هنگام بازی شبیه سازی می کند. از گام‌های ظریف گرفته تا انفجارهای قدرتمند، صدای درون بازی با جزئیات واقعی ارائه می‌شود.بازی در رایانه شخصی، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه شما. کابل اسپلیتر پسوند نیز دسترسی کامل به صدا و میکروفون را برای پورت های خروجی و ورودی جداگانه فراهم می کند.

معرفی بهترین هدست های گیمینگ برای عیدی

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Blackshark V2 X

 معرفی Razer BlackShark V2 X - تحولی  سه‌گانه از صدای شگفت‌انگیز، وضوح میکروفن فوق‌العاده، و عایق صوتی عالی که توسط متخصصان تایید شده است.

نقاط قوت: صدای ورزش های الکترونیکی/درایورهای Razer TriForce 50mm/میکروفون کاردیویید Razer HyperClear/حذف نویز غیرفعال پیشرفته/راحتی سبک/صدای فراگیر 7.1/سازگاری بین پلتفرم

مشخصات محصول: با توانایی تنظیم فرکانس‌های صوتی بالا، متوسط و پایین به‌صورت جداگانه، طراحی مانند 3 درایور صوتی در 1 عمل می‌کند - صدایی روشن‌تر با تریبل‌های غنی‌تر و بیس قوی‌تر، با صدایی واضح و واضح‌تر تولید می‌کند.میکروفون خم‌شونده در این هدست ورزشی سبک وزن با دریافت صدای بیشتر و حذف نویز، دارای یک محفظه میکروفون بهینه‌شده است که از طراحی بازتری برای حداقل انسداد استفاده می‌کند - و در نتیجه وضوح بهتری برای بازآفرینی دقیق‌تر صدای شما ایجاد می‌کند.از تشویق جمعیت گرفته تا زمزمه دکل خود، با گوش‌های بسته مخصوص که کاملاً گوش‌های شما را می‌پوشانند، با کمک بالشتک‌های مخملی که مهر و موم نزدیک‌تری برای عایق‌سازی بیشتر صدا ایجاد می‌کنند، صدا را خاموش کنید و از فوکوس بی‌وقفه لذت ببرید.به سختی به یاد خواهید آورد که آن را در طول ماراتن های بازی داشته باشید. این هدست به لطف پدهای ضخیم تر و بالشتک های فوم مموری بهبود یافته که در ترکیبی از پارچه تنفس پذیر و چرم مخملی پیچیده شده است، راحت تر شده است.آگاهی تطابق خود را افزایش دهید و اجازه ندهید هیچ چیزی از گوش شما خارج نشود با صدای دقیق موقعیتی که به شما امکان می دهد به طور مستقیم مشخص کنید که هر صدا از کجا می آید.این هدست ورزشی سبک وزن از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند و در پلتفرم‌های محبوب کار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به دنبال رقابت در رایانه‌های شخصی، مک، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و دستگاه‌های تلفن همراه باشید.

برای مشاهده انواع هدست کلیک  کنید.

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ

دومین گزینه مناسب برای عیدیبه گیمر ها کیبورد های گیمینگ است.کیبورد، یکی از اجزای حیاتی تجهیزات کامپیوتری یک گیمر حرفه ای است. انتخاب یک کیبورد گیمینگ با مشخصات مناسب می‌تواند هدیه مناسبی برای یک گیمر باشد در ادامه به معرفی بهترین کیبورد گیمینگ برای عیدی پرداخته ایم.

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل HUNTSMAN ELITE 

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل «HUNTSMAN ELITE» محصولی از برند خوشنام ریزر است که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است که در ادامه بیشتر با این کیبورد مکانیکی آشنا خواهیم شد، «Huntsman Elite» از سرعت پاسخگویی فوق العاده برخوردار است این کیبورد دارای کلید های مکانیکی است که درون این کلید ها سنسور های نوری قرار گرفته و با کوچکترین لمس کلید فرمان ارسال می شود، البته باید یادآور شد که این تحریک پذیری قابل تنظیم می باشد. چیزی که این کیبورد مخصوص بازی را چند پله از رقبای خود بالاتر قرار می دهد عمر کلیید های آن است، Razer  عمر آنها را برابر با 100 میلیون کلیک برآورد کرده است که در نوع خود بی نظیر است. بی شک این محصول یکی از سریع ترین کیبوردها در جهان می باشد.
کنترل صفحه کلید «Huntsman Elite» از دسترسی آسانی برخوردار هستند. با سه کلید رسانه لمسی امکان دسترسی فوری به همه چیز را از روشنایی تا میزان صدا در چند ثانیه فراهم می کند. که همه این موارد از طریق نرم افزار اختصاصی ریزر (Synapse 3) قابل برنامه ریزی و قابل تنظیم هستند بنابراین گیمر می تواند پیکربندی های دلخواه خود را در هر کلید که می خواهد اعمال کند.
همچنین برروی «Huntsman Elite» یک استراحتگاه مچ دست مغناطیسی برای قرار گرفتن در جلوی صفحه کلید تعبیه شده است.دارای روکش از جنس چرم برای راحتی طولانی مدت طراحی شده همچنین از ویژگی های Razer Chroma روشنایی کم نور برای 20 منطقه سفارشی سازی نیز بهره مند است، در قسمت نور پس زمینه کلید ها نیز از 36 نقظه نوری قابل تنظیم برخوردار هستند که می توان تا 5 حالت پیش فرض برای آن تعیین کرد و تا در حافظه ابری ذخیره شوند.روکش کیبورد از جنس آلومینیوم مات می باشد و جنس کلید ها از نوع پلاستیک abs است که مقاومت بسیار بالایی دارند. و در پایان باید به قابلیت KEY ROLLOVER این محصول اشاره کرد که فشار همزمان تا 10 کلید را پشتیبانی می کند، اگر به دنبال یک کیبورد حرفه ای جهت گیم هستید کیبورد مخصوص بازی Razer مدل «Huntsman Elite» انتخاب درستی خواهد بود.

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Blackwidow V3 Pro Green Switch

کیبورد مدل (Blackwidow V3 Pro Green Switch) ریزر با ساختار ظاهری جذاب در قالب بدنه ای مقاوم از جنس ترکیبی پلاستیک و آلومینیوم به ابعاد (42.3×248.4×450.7) میلی متر و 1.42 کیلوگرم وزن درواقع نسخه (V3 Pro) از کیبوردهای گیمینگ سری (Blackwidow Green Switch) محسوب می شود که از دو نوع ارتباط باسیم در قالب پورت (USB) و بی سیم از طریق فناوری بلوتوث دستگاه مقصد و دانگل (USB) بهره می برد.این کیبورد ضمن تجهیز به قالب (English QWERTY) و نوع سوئیچ مکانیکال (Razer Green) با طول عمر 80 میلیون کلیک، دارای استراحت گاه دست با قابلیت جداشدن بوده که این امکان کاربردی برای کاربران و گیمرها یک مزیت ویژه به حساب می آید، همچنین یکی دیگر از امکانات محبوب کیبورد فوق درواقع بهره مندی از قابلیت نورپردازی نوع (RGB Full Lighting) با امکان برنامه ریزی و هماهنگ سازی می باشد.کیبورد موردنظرمان دارای تعداد 108 عدد کلید از جنس (ABS) و از نوع مربعی با سطح فرو رفته است و علاوه بر آن دارای صفحه کلید عددی و از همه مهمتر کلیدهای اختصاصی ماکرو با قابلیت برنامه ریزی نیز می  باشد، از سوی دیگر کیبورد فوق در برابر نفوذ مایعات، رطوبت و گرد و غبار مقاوم و ایمن بوده و از قابلیت کلیک لمسی (N/A)، نشانگر نوع (LED) و قابلیت ریزکروما جهت واکنش نوری اتفاقات بازی نیز بهره می برد.در پایان از دیگر خصوصیات فنی و مزایای کاربردی که می توان برای کیبورد گیمینگ (Razer Blackwidow V3 Pro Green) عنوان کرد، مواردی نظیر قابلیت آنتی گوستینگ، امکان شخصی سازی و نمایش 16.8 میلیون رنگ، حافظه داخلی جهت ذخیره پروفایل، سازگاری با تمام سیستم عامل ها و همچنین شخصی سازی کیبورد با نرم افزار اختصاصی (Razer Synapse) خواهد بود، ناگفته نماند که این کیبورد داری کابلی از نوع (USB 3.0) به طول 2 متر با کانکتور (Type-A) به (Type-C) نیز می باشد.

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ برای عیدی

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G203

ماوس مدل (G203) یکی از جدیدترین تولیدات برند معتبر لاجیتک به شمار می رود که مختص اجرای بازی های رایانه ای طراحی و تولید شده و با ساختار ارگونومیکی به جهت جلوگیری از خستگی دست کاربر و همچنین با تجهیز به حالت نورپردازی نوع (RGB) که باعث چشم نواز بودن ظاهر این محصول می شود در بین گیمرها بعنوان یک وسیله محبوب شناخته می شود، با این مقدمه کوتاه در ادامه به دیگر مزایای کاربردی این محصول خواهیم پرداخت.

 

مشخصات کلی

ماوس گیمینگ مدل (G203) لاجیتک با مشخصات ظاهری به ابعاد (38.2×62.16×116.6) میلی متر و 85 گرم وزن، دارای ساختاری با طراحی ارگونومیکی به جهت جبلوگیبری از خستگی دست کاربر در حین اجرای بتازی های رایانه ای و همچنین بدنمه ای مقاوم از جنس پلاستیک در دو رنگ بندی متنوع مشکی و سفید بوده و از مولفه بسیار مهم شتاب (G40) و همچنین محدوده دقت در حدود 200 تا 800 dpi بهره می برد.این ماوس با تجهیز به پورت نوع (USB) قادر است بصورت سیمی با دستگاه های میزبان مختلفی همچون کامپیوتر یا تلویزیون و... بصورت بی سیم ارتباط برقرار کند و دارای قابلیت تنظیم دقت حساسیت ماوس (DPI) می باشد.از دیگر نکاتی که می توان برای ماوس (Logitech G203) عنوان کرد، ویژگی هایی همچون تعداد 6 عدد کلید اصلی قابل برنامه ریزی، کلید تنظیم DPI، کلیدهای (Forward) و (Back)، تجهیز به نورپردازی نوع (RGB) با قابلیت 16.8 میلیون رنگ، ضربه پذیری کلیدها تا حداکثر 10 میلیون بار کلیک و سازگاری با بروزترین سیستم های عامل موجود در دنیای فناوری اطلاعات همچون (Windows 10,Windows 8,Windows 7,Mac,Xp) می باشد.

 

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ برای عیدی

ماوس گیمینگ ردراگون مدل M710

ماوس گیمینگ Redragon M710 یک ماوس معمولی مخصوص بازی نیست،این ماوس برای گیمرهایی طراحی شده است که خواهان بهترین عملکرد هستند.ماوس موردنظرمان یک فرم فاکتور ارگونومیک دوسویه را برای راحتی کامل ارائه می دهد.Redragon M710 ایده‌آل برای بازی‌های FPS، دارای سنسور بازی اپتیکال 5000 DPI با ردیابی پیشرفته و تشخیص حرکت با سرعت بالا برای کنترل دقیق است.

مشخصات کلی

ماوس گیمینگ ردراگون (M710 Chroma) با ساختار ظاهری در ابعاد (112.5x71.1x25.4) میلی متر و 85 گرم وزن از طراحی ارگونومیک دوسویه برخوردار بوده و احساس راحتی در دست چپ یا راست، دکمه های تنظیم شده خستگی کلیک را در طول جلسات چند نفره ماراتن کاهش می دهد.پدهای صاف و بادوام پاهای تفلون و بدنه کانتور برای کنترل نهایی بازی.دستگیره های جانبی بافت دار، گرفتن مطمئن و راحت را ارائه می دهند. این ماوس از سیستم عامل ویندوز 10، 8، 7، ویستا، XP یا نسخه های جدیدتر پشتیبانی می کند.کابل فیبر بافته شده 6 فوتی با کانکتور USB نیز برای بیشترین دوام و دقت سیگنال برای ماوس مخصوص بازی فوق در نظر گرفته شده است

 

کنسول بازی

کنسول بازی سونی PlayStation 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

PlayStation 5 می تواند داغترین نسخه کنسول بازی سال 2020 باشد. این نسخه برخلاف نسخه دیجیتال، شامل یک درایو دیسک Blu-Ray است که در ادامه مفصلا به شرح این دو خواهیم پرداخت،نسخه PS5 Blu-Ray به طور رسمی در 12 نوامبر سال 2020 با قیمت خرده فروشی 499 دلار منتشر شد.با این وجود، این کنسول طی پنجره اولیه پیش فروش در ماه سپتامبر در چند ثانیه به فروش رسید. این کنسول بازی سونی همانند دیگر محصولات این شرکت یک نسخه بی نظیر از کنسول های گیم است.

مشخصات کلی

کنسول بازی سونی مدل «PlayStation 5» با ظاهری جذاب و جدید از سوی غول ژاپنی گیم یعنی سونی عرضه شده است که می توان آن را کنسول نسل نهمی سونی اعلام کرد، PS5  یک سر و گردن از لحاظ طراحی از XBOX همرده خود بالاتر است، سونی با عرضه PS5 مایکروسافت را به چالش کشیده است.

 
 
کنسول بازی

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

کنسول های بازی شرکت مایکروسافت با نام انحصاری ایکس باکس همیشه برای کاربران بازی های رایانه ای از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است و از این برند بعنوان رقیب اصلی شرکت عرضه کننده کنسول های بازی (Play Station) یعنی (SONY) یاد می کنند، در این وهله قصد داریم به معرفی و نقد و بررسی مشخصات کلی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کنسول بازی (Xbox Series X) بپردازیم که از ظرفیتی به میزان 1 ترابایت برخوردار است

مشخصات کلی

کنسول بازی (Xbox Series X) از ساختاری در قالب بدنه ای مقاوم در طرح یک مکعب مستطیلی شکل به رنگ مشکی و به ابعاد (301x151x151) سانتی متر و 4.4 کیلوگرم وزن ساخته شده است که در قسمت فوقانی آن دریچه خروج هوا به شکل توری تعبیه شده و طریقه قرارگیری آن به هر دو شکل افقی و عمودی امکان پذیر می باشد ولی توصیه می شود به دلیل نوع معماری و محل خنک کننده ها، دستگاه در حالت عمودی یا همان ایستاده مورد استفاده قرار گیرد.

 
 
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.