بهترین اسپیکرهای برند جی‌بی‌ال JBL در سال 2024

در اینجا بهترین بلندگوهای JBL وجود دارد که به دلیل عملکرد صدای استثنایی، عمر باتری و دوام خود متمایز هستند. این بلندگوها برای ارائه صدایی شفاف با باس عمیق طراحی شده اند و برای گوش دادن در خانه یا مهمانی های خارج از منزل عالی هستند. این بلندگوهای JBL برای دوام ساخته شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضدآب باشند و به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را در هر جایی که هستید ببرید. با آخرین ویژگی PartyBoost JBL، می‌توانید چندین بلندگوی JBL را به هم متصل کنید تا صحنه‌های صوتی و تجربه شنیداری بسیار گسترده‌تری ایجاد کنید. اگر به دنبال بهترین بلندگوهای JBL و جدیدترین بلندگوهای منتشر شده از JBL هستید، حتماً برگزیده های ما را در زیر بررسی کنید!

بهترین اسپیکرهای برند جی‌بی‌ال JBL در سال 2024

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5

JBL Charge 5 یکی از بهترین بلندگوهای JBL است که برای صدای با کیفیت طراحی شده است. این اسپیکر مانند یک مخزن با پوشش کامل ضد آب طراحی شده است و مجهز به درایورهای طولانی و توییترهای بهینه شده برای اجرای صدای فوق العاده واضح است. Charge 5 همچنین دارای دو رادیاتور باس JBL است که عملکرد صدای عمیق تر و باس بسیار قوی تر از Charge 4 ارائه می دهد. در مقایسه با مدل های قبلی خود، Charge 5 چیزهای زیادی برای ارائه دارد - صدای بلندتر، باس بیشتر و باتری 20 ساعت طولانی تر. زمان پخش با یک بار شارژ همچنین دارای ویژگی PartyBoost است که به شما امکان می دهد دو بلندگوی سازگار با JBL PartyBoost را در حالت استریو با هم جفت کنید تا تجربه صدای بسیار بهتری داشته باشید. به طور کلی، JBL Charge 5 یکی از بهترین بلندگوهای JBL برای کیفیت صدا و عملکرد است، بنابراین فراموش نکنید که آنها را بررسی کنید.JBL Charge 5 برخی از بهترین موسیقی‌هایی را که تاکنون از یک بلندگوی JBL شنیده‌ایم ارائه می‌کند. با اضافه شدن یک توییتر جدید، آن جانوری کاملاً متفاوت از نسل های قبلی بلندگوهای JBL است و عملکرد صدایی شفاف را در هر سطح صدا ارائه می دهد. کیفیت صدا ثابت می‌ماند و حتی در سطوح صدای پایین‌تر هم از بین نمی‌رود، در حالی که پاسخ باس فشرده و کاملاً مشخص است. این اسپیکر مخصوصاً برای ژانرهای موسیقی EDM، راک و هیپ هاپ مناسب است، جایی که می‌توانید همزمان موسیقی پخش کنید و از صدای باس که از رادیاتورهای بیس می‌آید لذت ببرید. در حداکثر صدا، Charge 5 به اندازه کافی قدرتمند است که کل خانه شما را با موسیقی بلند پر کند و توان خروجی اسمی آن حدود 40 وات است - که معادل JBL Boombox اصلی است.

بهترین اسپیکرهای برند جی‌بی‌ال JBL در سال 2024

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PartyBox 110

JBL PartyBox 110 نسخه کمی کوچکتر از JBL PartyBox 300 است، اما هنوز هم صدای بسیار خوبی دارد و صدای خروجی خوبی دارد. این بلندگو بسیار بلندتر از JBL Boombox 2 است و دو سطح باس عمیق و قابل تنظیم و صدای امضای قدرتمند JBL 160 واتی را ارائه می دهد. بیس این اسپیکر باورنکردنی است و واقعاً می تواند تمام خانه شما را در صورت فشار به حد مجاز تکان دهد. این اسپیکر با یک بار شارژ تا 12 ساعت زمان پخش را با باتری قابل شارژ داخلی خود ارائه می دهد و برای مهمانی ها یا کنسرت های در فضای باز عالی است. علاوه بر این، Partybox 110 ضد پاشش IPX4 است که آن را مناسب رویدادهای کنار استخر می کند. همچنین با پشتیبانی از برنامه JBL Partybox ارائه می شود که کنترل موسیقی، به روز رسانی تنظیمات EQ و همچنین سفارشی کردن نوع نور مورد نظر را با Partybox 110 آسان می کند. اگر به دنبال یکی از بهترین بلندگوهای JBL برای مهمانی ها هستید، JBL Partybox 110 قطعا یک انتخاب عالی است.JBL Partybox 110 عملکرد صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد و به طور مداوم در تمام سطوح صدا متعادل است. بلندی ها و میدرنج ها واضح و واضح هستند و ما از عملکرد صدای این اسپیکر حتی در حداکثر سطح صدا کاملاً لذت بردیم. باس در Partybox 110 عالی است و مشت های بسیار عمیقی دارد. صداها نیز واضح و واضح به نظر می رسند، اما ما متوجه شدیم که این بلندگو صدای واضح تری را تنها در سطوح صدای بالاتر ارائه می دهد. برای مقابله با این موضوع، می‌توانید از برنامه JBL برای تنظیم تنظیمات EQ استفاده کنید تا عملکرد صدای بسیار بهتری در سطوح صدای پایین‌تر داشته باشید. پارتی باکس 110 وقتی صحبت از موسیقی مهمانی به میان می‌آید - مانند ژانرهای موسیقی EDM، راک و هیپ هاپ واقعاً می‌درخشد.

 

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710

JBL PartyBox 710 بزرگ‌ترین و یکی از بهترین بلندگوهای JBL است که برای اجرای صدای عظیم طراحی شده است. پارتی باکس 710 می‌تواند صدای بسیار قدرتمند 800 واتی با عملکرد بالا و پاسخ باس بسیار عمیق را ارائه دهد که آن را به یکی از بزرگترین بلندگوهای مهمانی که می‌توانید از JBL پیدا کنید تبدیل می‌کند. PartyBox 710 با توییترهای دوگانه 2.75 اینچی و ووفرهای 8 اینچی همراه با پورت رفلکس باس تنظیم شده آن برای ارائه عملکرد صوتی فوق‌العاده همراه است. بیس این اسپیکر عظیم و بسیار ضربه‌دار است – شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه لرزش زمین را هنگام گوش دادن به این بلندگوها احساس کنید. علاوه بر این، PartyBox 710 با چراغ‌های مهمانی عرضه می‌شود که با آهنگ موسیقی شما همگام می‌شوند و الگوهای چشمک زن و بارق‌ها را برای جلوه‌های محیطی بیشتر ارائه می‌دهند. اگر به دنبال یکی از بهترین بلندگوهای JBL با عملکرد صدای باورنکردنی هستید، JBL PartyBox 710 قطعاً همان چیزی است که باید تهیه کنید. از نظر عملکرد صدا، JBL PartyBox 710 به همان اندازه بلند است. این بلندگو به قدری بلند می شود که می تواند یک مهمانی بزرگ در فضای باز را با حجم زیادی از صدا تامین کند. این بلندگو بسیار بلندتر از آن چیزی است که برای هر خانه یا رویدادی در فضای باز نیاز دارید. با صدای کامل، PartyBox 710 عملکرد صدای عظیمی را بدون هیچ نشانه‌ای از اعوجاج ارائه می‌کند – شفاف می‌ماند و صدای بلند و صدای تمیزی دریافت می‌کنید. میان رده‌های این اسپیکر بسیار قوی هستند و آن‌ها را برای ژانرهای موسیقی EDM، راک و هیپ هاپ عالی می‌کند. نکته پایانی در مورد بیس - صدای باس به طرز مضحکی بلند می شود به خصوص با روشن بودن عملکرد تقویت باس. آنقدر قدرتمند است که می تواند نت های عمیق را جابجا کند و موسیقی EDM را با خروجی بیس فوق العاده خود زنده می کند.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO3

اگر به دنبال بهترین بلندگوی JBL سبک وزن و فوق العاده جمع و جور هستید، JBL GO 3 بهترین گزینه است. این بلندگو با طراحی فوق العاده فشرده، صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد و عملکرد بیس بسیار خوبی دارد. ما همچنین این واقعیت را دوست داشتیم که JBL Go 3 ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 است، بنابراین می توانید این اسپیکر را تقریباً در هر جایی در کنار استخر یا بیرون از منزل با خود همراه داشته باشید. این اسپیکر کاملاً دارای بلوتوث است و می توانید به صورت بی سیم موسیقی خود را از تلفن، تبلت یا هر دستگاه دیگری که دارای بلوتوث است پخش کنید. همچنین دارای یک باتری داخلی است که با یک بار شارژ 5 ساعت بازی خوب را ارائه می دهد. اگر به دنبال یکی از بهترین بلندگوهای JBL سبک وزن و کاملا ضد آب هستید، ما به شدت JBL GO 3 را توصیه می کنیم.JBL GO 3 علیرغم اندازه کوچکش یک تن حجم دارد. عملکرد صدا واضح و شفاف است و علیرغم اندازه فوق العاده جمع و جور خود، ضربات خوب و باس قوی را ارائه می دهد. میان رده ها و بلندی ها واضح و شفاف هستند – چیزی که از یک بلندگوی با کیفیت انتظار دارید. عملکرد صدا در سطح بالایی قرار دارد و حتی می‌توانید این اسپیکر را بدون شنیدن اعوجاج یا کاهش کیفیت صدا به حداکثر میزان صدا فشار دهید. صداها در این اسپیکر بی‌نظیر به نظر می‌رسند – اگر به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی زیادی گوش می‌دهید، JBL GO 3 قطعاً شما را با صدای تمیز و بدون اعوجاج خود تحت تأثیر قرار می‌دهد.از نظر طراحی، JBL GO 3 ضد آب و گرد و غبار IP67 است و حتی می تواند تا عمق 1 متری تا 30 دقیقه در زیر آب غوطه ور شود. طول سیم شارژ همراه با اسپیکر 12 اینچ است و برای اکثر مصارف کافی است. هنگامی که به طور کامل شارژ شود، JBL GO 3 می تواند تا 5 ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه دهد. توان خروجی آن 4.2 وات است و کاملاً با باتری کار می کند. این اسپیکر همچنین دارای اندازه بسیار جمع و جور است که به شما امکان می دهد آن را تقریباً در هر مکانی با خود ببرید تا قابلیت حمل آن را به حداکثر برسانید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3

JBL Xtreme 3 یکی از بهترین بلندگوهای JBL است که برای خروجی صدای بیس و صدای فوق العاده طراحی شده است. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که صدای حرفه ای با امضای قدرتمند JBL را با میدرنج شفاف و پاسخ باس زیاد ارائه می دهد. این اسپیکر مجهز به چهار درایور و دو رادیاتور باس JBL است که عملکرد صدایی پویا و همهجانبه را با جزئیات فراوان ارائه می دهد. اگر به دنبال یک بلندگوی JBL با قدرت زیاد برای رانندگی در مهمانی های بزرگ یا گوش دادن به موسیقی با کارایی بالا هستید، Xtreme 3 قطعا ارائه خواهد شد. برای تکمیل آن، این بلندگوی عظیم با یک باتری داخلی عرضه می شود که با یک بار شارژ 15 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد حتی دستگاه های بلوتوث خود را با استفاده از اسپیکر به عنوان پاور بانک شارژ کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین اسپیکرهای JBL با صدایی با عملکرد بالا و صدای بلند هستید، قطعاً JBL Xtreme 3 بلندگوی مناسب شماست.عملکرد صدای JBL Xtreme 3 تقریباً هر چیز دیگری را از آب خارج می کند. در مقایسه با JBL Flip 5، Xtreme 3 دارای جزئیات بالاتر و صدای وکال طبیعی تر است. همچنین از نظر صدای استریو صدای بسیار بهتری نسبت به Flip 5 دارد و صحنه صدا و جداسازی صدا واقعا خوب است. ما همچنین ویژگی PartyBoost را دوست داشتیم که به شما امکان می‌دهد بلندگوهای Xtreme 3 بیشتری را بدون استفاده از برنامه به یکدیگر متصل کنید تا صحنه صوتی بسیار گسترده‌تری ایجاد کنید. عملکرد بیس در Xtreme 3 نیز عالی است و بسیار عمیق است - شما می توانید به معنای واقعی کلمه صدای باس را در این بلندگو بشنوید و لرزش رادیاتورهای باس را با صدای کامل مشاهده کنید. این اسپیکر صدا و بیس فوق العاده ای ارائه می دهد و صدای بسیار بلندتری نسبت به Flip 5 دارد.در مقایسه با JBL Xtreme 2، Xtreme 3 حدود 20 درصد صدای خروجی بیشتری ارائه می دهد. همچنین دارای چهار درایور و دو رادیاتور باس JBL در کنار آن است. این اسپیکر دارای یک پورت شارژ است که به دستگاه های خارجی اجازه می دهد از درگاه USB A یا USB C شارژ شوند. علیرغم اینکه اسپیکر بسیار بزرگتر از JBL Flip 5 است، هنوز نسبتاً قابل حمل است و دارای یک بند حمل است که حمل آن را آسان می کند. ما از این واقعیت خوشمان آمد که این اسپیکر همچنین IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است و به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی خارج از منزل یا کنار استخر ببرید. کل بلندگو مانند یک مخزن ساخته شده است و دارای طراحی بادوام کامل با پوشش بیرونی مش سیم است.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Blackwidow V3 Pro Green Switch

کیبورد مدل (Blackwidow V3 Pro Green Switch) ریزر با ساختار ظاهری جذاب در قالب بدنه ای مقاوم از جنس ترکیبی پلاستیک و آلومینیوم به ابعاد (42.3×248.4×450.7) میلی متر و 1.42 کیلوگرم وزن درواقع نسخه (V3 Pro) از کیبوردهای گیمینگ سری (Blackwidow Green Switch) محسوب می شود که از دو نوع ارتباط باسیم در قالب پورت (USB) و بی سیم از طریق فناوری بلوتوث دستگاه مقصد و دانگل (USB) بهره می برد.این کیبورد ضمن تجهیز به قالب (English QWERTY) و نوع سوئیچ مکانیکال (Razer Green) با طول عمر 80 میلیون کلیک، دارای استراحت گاه دست با قابلیت جداشدن بوده که این امکان کاربردی برای کاربران و گیمرها یک مزیت ویژه به حساب می آید، همچنین یکی دیگر از امکانات محبوب کیبورد فوق درواقع بهره مندی از قابلیت نورپردازی نوع (RGB Full Lighting) با امکان برنامه ریزی و هماهنگ سازی می باشد.کیبورد موردنظرمان دارای تعداد 108 عدد کلید از جنس (ABS) و از نوع مربعی با سطح فرو رفته است و علاوه بر آن دارای صفحه کلید عددی و از همه مهمتر کلیدهای اختصاصی ماکرو با قابلیت برنامه ریزی نیز می  باشد، از سوی دیگر کیبورد فوق در برابر نفوذ مایعات، رطوبت و گرد و غبار مقاوم و ایمن بوده و از قابلیت کلیک لمسی (N/A)، نشانگر نوع (LED) و قابلیت ریزکروما جهت واکنش نوری اتفاقات بازی نیز بهره می برد.در پایان از دیگر خصوصیات فنی و مزایای کاربردی که می توان برای کیبورد گیمینگ (Razer Blackwidow V3 Pro Green) عنوان کرد، مواردی نظیر قابلیت آنتی گوستینگ، امکان شخصی سازی و نمایش 16.8 میلیون رنگ، حافظه داخلی جهت ذخیره پروفایل، سازگاری با تمام سیستم عامل ها و همچنین شخصی سازی کیبورد با نرم افزار اختصاصی (Razer Synapse) خواهد بود، ناگفته نماند که این کیبورد داری کابلی از نوع (USB 3.0) به طول 2 متر با کانکتور (Type-A) به (Type-C) نیز می باشد.

 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.