بهترین بازی ها برای تعطیلات عید

بازی کردن بخش مهمی از زندگی گیمرهاست و تعطیلات نوروز و این دو هفته تعطیلی، فرصت مناسبی است تا سراغ بعضی از بازی‌ها برویم و برای مدتی با آن‌ها سرگرم شویم. در این مطلب سعی کردیم تا بازی های  مختلف را با شما به اشتراک بگذاریم، پس با اداری کالا همراه باشید.

بررسی بازی back 4 blood

بازی back 4 blood در مهر ماه سال 1400 توسط کمپانی Turtle Rock Studios برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه شد. البته باید گفت که گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ همچنان به این بازی دسترسی ندارند. این بازی یک شوتر اول شخص با موضوع قلع و قمع کردن زامبی‌ها است! در این بازی شما دوباره بایستی برای بقا و حقظ جان خود و هم‌تیمی‌هایتان تلاش کنید. بازی از دو سبک کوآپ و سولو بهره می‌برد و حتی مانند نسخه Left 4 Dead2، شما می‌توانید با دوستان خودتان به شکل گروهی 4 نفره به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. همچنین جالب است بدانید که سازندگان برای بخش کوآپ بازی، قسمت و داستانی جداگانه را درنظر گرفته‌اند.

بررسی بازی back 4 blood

نقاط قوتنقاط ضعف

 کیفیت و حس خوب شوتینگ بازی

موسیقی به ساده‌ترین شکل‌ ممکن جاگذاری شده

اجرای پایدار و گرافیک خوب

دشمن‌های خاص، چالش گذشته را به همراه ندارند

تجربه‌ سرگرم‌کننده با حضور چهار گیمر

تجربه بازی با گیمرهای ناشناس راضی‌کننده نیست

وجود قابلیت شخصی‌سازی اسلحه ها

 

بررسی بازی Crusaders Kings 3

Crusader Kings را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب برای کاربران بازی‌های استراتژی دانست که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۲ در دسترس کاربران قرار گرفته بود. پس از معرفی نسخه سوم توسط استودیو پارادوس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، کاربران حسابی خوشحال شدند و بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی بازی بودند. نکته‌ی جالب در مورد Crusader Kings III، این است که پارادوکس اینتراکتیو در این نسخه دست به تغییرات بزرگی زده است. ازاین‌رو شاهد ترکیب سبک گرند استراتژی با نقش آفرینی هستیم. تیم سازنده، شیوه‌های زندگی مختلفی را برای بازیکنان درنظر گرفته که هرکدام از این شیوه‌ها دارای درخت مهارت‌های مخصوص‌به خود است. ازاین‌رو اضافه شدن المان‌های نقش‌آفرینی در این بازی به شما کمک می‌کند تا کاراکتر خود همان‌طور که می‌خواهید، رشد دهید. البته پس از شکل دادن شخصیت و ویژگی‌های کاراکتر خود، در طول بازی باید دقیقا همانند آن عمل کنید. اگر مخالف عقیده و ساختار شخصیتی خود عمل کنید، بازی شما را مجازات می‌کند. 

بررسی بازی Crusaders Kings 3

نقاط ضعفنقاط قوت

همچنان ui پیچیدگی دارد

روابط عمیق کارکترها 

سیستم جنگ ها سطحی است

المان های قوی RPG

 

موسیقی

بررسی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

نقد و بررسی بازی CyberPunk 2077 : بازی “Cyberpunk 2077” از استودیو CD Projekt Red ، که در دسامبر 2020 عرضه شد، یکی از بازی‌ های پرانرژی و مورد انتظار دهه بود. این بازی در دنیای آینده و شهری به نام “نایت سیتی” رقم می‌خورد که پر از تکنولوژی و فساد است. گرافیک زیبا، داستان پیچیده، و دستیابی به سطح عمیقی از زندگی شخصیت‌ ها بخشی از ویژگی‌ های مثبت این بازی هستند.بازی Cyberpunk 2077 با نمایش هایی که داشت انتظارات زیادی بوجو آورد اما در عرضه خود با مشکلات فنی زیادی روبرو شد. عملکرد اجرایی بازی برروی کنسول‌ های نسل هشتمی مثل PlayStation 4 و Xbox One به شدت پایین بود و بازیکنان با مشکلاتی مانند کرش‌ ها، باگ‌ های گرافیکی، و عملکرد ناپایدار مواجه می‌ شدند. این وضعیت منجر به عذاب آور شدن تجربه بازی برای کسانی شد که با کنسول‌ های قدیمی‌ تر بازی می‌ کردند.همچنین، انتظارات بالا و تاخیر های مکرر در انتشار بازی سبب شدند که تنش‌ هایی بین توسعه‌ دهندگان و بازیکنان ایجاد شود. تعداد زیادی از بازیکنان توقع داشتند که بازی به‌ طور اولیه به عنوان یک اثر عالی ارائه شود، اما مشکلات فنی و عملکرد نادرست این امید ها را نابود کرد.با وجود تمام این مشکلات فنی در انتشار اولیه، استودیو CD Projekt Red به سرعت به اجرای به‌ روزرسانی‌ هایی پرداخت تا بازی را بهبود دهد و مشکلات را تا حد ممکن برطرف کند. در طی ماه‌ ها، بازی بهبود‌ های چشمگیری در عملکرد داشته و تجربه بازی بهبود یافته است.

بررسی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

نقاط قوتنقاط ضعف

          ساختار خوب مراحل اصلی و فرعی          

جذاب نبودن بخش مخفی‌کاری در مقایسه با مبارزات مستقیم

داستان و شخصیت‌پردازی جالب

دیرلود شدن مدل‌ها و بافت‌ها

درگیری‌های مسلحانه متنوع و جذاب

مشکلات موجود در فیزیک وسایل نقلیه

صداگذاری عالی

 

بررسی بازی Diablo 4

جدیدترین ساخته بلیزارد اثری جذاب در سبک خودش است. این بازی که پس از سال‌ها انتظار به دست گیمرها رسید می‌تواند طرفداران مجموعه را راضی کند.Sanctuary برای 26 سال جذابیت‌های زیادی را به طرفداران مجموعه دیابلو ارائه داد. Mortal Realm صحنه‌ای بود از نبرد میان بهشت و جهنم و گیمرها در آن شاهد نبرد و ستیز نیروهای اهریمنی و همچنین برخی از فرشتگان عصیان‌گر بودند. بازی Diablo 4 جدیدترین نسخه از این فرنچایز اکشن نقش‌آفرینی است که از جنبه‌های مختلف بهبودهایی جزئی را در Sanctuary به وجود آورده است.نسخه اول این مجموعه در زمان خود اثری انقلابی بود. اما عرضه نسخه سوم برخی از طرفداران را ناامید کرد؛ در واقع آن‌ها ادعا می‌کردند داستان و شخصیت‌های بازی به کل مجموعه آسیب زده است. حالا سازندگان با نزدیک کردن بازی دیابلو 4 به نسخه دوم از نظر سبک و سیاق و مکانیک اثر توانسته‌اند دل علاقمندان به فرنچایز را به دست آورند. ویژگی‌های جدیدی مثل جهان‌باز بودن دنیای بازی، بهبود بخش شخصی‌سازی کلاس کاراکترها و مواردی از این قبیل نیز به این نسخه اضافه شده است.

 

بررسی بازی Diablo 4

نقاط قوتنقاط ضعف

اندگیم مفصل و جذاب

ضعف‌ سرورها در زمان انتشار

گرافیک فنی و هنری فوق‌العاده

حرکت اسب به اندازه کافی روان نیست

سطحی ایده‌آل از صداگذاری و موسیقی

 

وجود انتخاب‌های متعدد در بخش نقش آفرینی

 

بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

 یک الماس درخشان و عنوانی جریان‌ساز در صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شود. بازی که به زودی از آن به عنوان یکی از تاثیرگذارترین آثار مدیوم سرگرمی نام خواهند برد. عنوانی که قطعا منبع الهامی برای ده ها استودیو بازی‌سازی برای ساخت بازی‌های جدیدشان خواهد بود. این عنوان یک تجربه نوین و به شدت تاثیر گذار است. به قطع یقین The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یکی از بهترین آثاری است که در ده سال گذشته منتشر شده و تجربه آن به تمام علاقمندان به سرگرمی توصیه می‌شود. عنوانی که از همین حالا می‌توان به آن‌ به عنوان رقیب اصلی دریافت بهترین جایزه بازی سال اشاره کرد.

 

بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

نقاط قوت:

پیشرفت هر آنچه در نسخه قبل شاهد بودیم از داستان گرفته تا گیم پلی

طراحی به شدت خوب باس ها و نبرد های سخت و نفس گیر

قابلیت‌های جدید لینک که شامل fuse، ultrahand، ascend و recall می‌شود

جادوی نینتندو و تمرکز فراوان برای سرگرم کردن گیمر

 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.