بررسی جدید ترین اسپیکر جی بی ال PartyBox Stage 320

اسپیکر JBL PartyBox Stage 320 یکی از جدیدترین تولیدات این برند آمریکایی در سال 2024 میلادی است که صدای قدرتمند JBL Pro و یک نمایش نوری تطبیقی در آینده را ارائه می دهد و با موسیقی مورد نظر شما همگام می شود.این اسپیکر قدرتمند در طراحی قابل حمل پیشرفته با دسته تلسکوپی جامد و طراحی چرخ عریض عرضه می شود.به علاوه، یک باتری با قابلیت تعویض آسان که به شما امکان می دهد بدون نگرانی مهمانی کنید، JBL PartyBox Stage 320 را به پیشرفته ترین اسپیکر مهمانی در اندازه خود در بازار تبدیل می کند و برای آن دسته از کسانی که همیشه به دنبال همگام شدن موسیقی در جشن ها و میهمانی ها و گردش و تفریحات هستند، گزینه ای ایده آل خواهد بود. در ادامه به بررسی اسپیکر PartyBox Stage 320 می پردازیم

JBL PartyBox Stage 320 به گونه ای طراحی شده است که موسیقی قدرتمند را به هر گردهمایی بیاورد. ساختار قدرتمند آن با هر ضربان صدای قدرتمندی تولید می‌کند: ووفرهای دوگانه 6.5 اینچی باس را با دقت به ارمغان می‌آورند، در حالی که دو توییتر 25 میلی‌متری اوج‌هایی را نشان می‌دهند که از میانه‌های شفاف فراتر نمی‌روند. صدای JBL Pro Sound است و صحنه‌ی صوتی عظیمی را ایجاد می‌کند. به راحتی از طریق بلوتوث  متصل شوید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید ، این الگوریتم حرکت بلندگو و پاسخ قدرت را پیش‌بینی می‌کند تا این بلندگوی قابل حمل ارتقا یابد از طرفی هوش مصنوعی حتی می‌تواند  نویز را کاهش دهد تا تجربه صوتی واقعاً بهتری از JBL PartyBox Stage 320 داشته باشید.

بررسی جدید ترین اسپیکر جی بی ال PartyBox Stage 320

اتصال Auracast

در صورتی که احساس کنید به صدای بیشتری نسبت به آنچه که JBL PartyBox Stage 320 می تواند ارائه دهد نیاز دارید می‌توانید دو بلندگو را با استفاده از توانایی Auracast™ این برند جفت کنید: حتی دو PartyBox را به صورت استریو جفت کنید تا روشی باورنکردنی برای گوش دادن به موسیقی داشته باشید.

 امکانات

صدای قدرتمند JBL Pro با صدای قدرتمند JBL Pro Sound از دو ووفر 6.5 اینچی که باس تمیز، دقیق و عمیق را حتی در بلندی صدا ارائه می‌کنند و یک جفت توییتر 25 میلی‌متری گنبدی که اوج‌های شفافی را تولید می‌کنند، به صدا درآیید. در داخل یا خارج، می توانید فضایی به اندازه زمین تنیس را با موسیقی پر کنید.

رقص نور

همه آن صدا را بگیرید و یک نمایش نوری هیجان انگیز با نورهای ستاره ای، مسیرهای نوری خنک، و جلوه های نور بارق را اضافه کنید - همه با آهنگ شما همگام شده اند.

تا 18 ساعت زمان بازی

از غروب تا سپیده دم با حداکثر 18 ساعت بازی با یک بار شارژ. و اگر این کافی نیست، فقط باتری قابل تعویض* را عوض کنید و به رقصیدن ادامه دهید. یا اگر فقط به تقویت اضافی نیاز دارید، با 10 دقیقه شارژ سریع، 2 ساعت زمان بازی اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

دسته تلسکوپی و چرخ های عریض و محکم

با چرخ‌های عریض و مستحکم و دسته‌ای که به راحتی می‌توانید در دست بگیرید، به مهمانی بپیچید و در مواقعی که به آن نیاز دارید، تلسکوپ بالا می‌آید و در صورت عدم نیاز پایین می‌آید.

ضد آب

فرقی نمی‌کند با دوستانتان در پارک مهمانی می‌گیرید یا کنار دریا، JBL PartyBox Stage 320 ضد پاشش IPX4 است، به این معنی که باران اندک مانع از این سرگرمی نمی‌شود.

تقویت صدا با هوش مصنوعی

از بلندگوی خود حداکثر استفاده را ببرید. تقویت صدا AI سیگنال دریافتی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و همزمان از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای پیش بینی حرکت بلندگو و پاسخ قدرت استفاده می کند. درایور را به حداکثر توانایی خود سوق می دهد و از محدوده دینامیکی به طور کامل برای صدای بهتر و قوی تر استفاده می کند. همچنین اعوجاج را حتی در ولوم بالا کاهش می دهد و خروجی باس و صدای کلی را به حداکثر می رساند.

اتصال چند بلندگو توسط Auracast™

صدای اورجینال JBL Pro حتی خروشان بیشتری می خواهید؟ استریو دو بلندگو را برای صحنه صدای گسترده تر جفت کنید. برای بزرگ‌ترین رویدادهای شما، چندین PartyBox با قابلیت JBL Auracast را می‌توان به‌صورت بی‌سیم با استفاده از Auracast™ متصل کرد.

دو ورودی میکروفون و گیتار

استعدادهای زنده را وارد ترکیب کنید. آواز خواندن و نواختن همراه با استفاده از ورودی های گیتار و میکروفون دوگانه آسان است. با تنظیم کارائوکه EQ و نمایش نور داخلی، همه مانند یک سوپراستار صدا و به نظر می رسند.

برنامه JBL PartyBox

برنامه JBL PartyBox افزودن جلوه‌های مهمانی تعاملی، کنترل موسیقی، تنظیم تنظیمات EQ و سفارشی کردن رنگ‌ها و الگوهای نمایش نور خود را برای ایجاد حال و هوای مهمانی عالی آسان‌تر از همیشه می‌کند.

بخشی از مواد بازیافتی ساخته شده است

JBL PartyBox Stage 320 دارای پلاستیک بازیافتی پس از مصرف است. همچنین در کاغذهای دارای گواهی FSC چاپ شده با جوهر سویا بسته بندی شده است.

 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.