مقالات

بررسی ارورهای پرینترهای لیزری اچ پی

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه در ادارت و حتی در خانه افراد برای انجام کارهای روزمره خود از پرینتر استفاده میکنند.گاهی در حین کار با خطا و ارورهایی توسط پرینتر مشاهده میکنید، که هر خطا نمایانگر یک ایراد و مشکل است که باید آن ها را بررسی و حل کنید.ما در این مقاله قصد داریم خطاهای موجود در چاپگرهای لیزری اچ پیرا شرح و نحوه چگونگی رفع این ارور و خطاها را به شما ارائه دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

روش چاپ مستقیم با فناوری Wi-Fi Direct

نویسنده : 0 دیدگاه

با پیدایش فناوری Wi-Fi-Direct روز به روز بر تعداد دستگاه هایی که از این فناوری بهره میبرند، افزوده میشود.این امکان را به شما میدهد تا به صورت همزمان چند گوشی هوشمند را بدون Wireless Router، یک ارتباط Peer-to-Peer Wi-Fi برقرار شود.در این حالت WIFI همانند یک بلوتوث به صورت بی سیم ارتباط برقرار میکند.وای فای دایرکت از لحاظ مفهومی همانند ad-hoc Wi-Fi بوده هرچند که وای فای دایرکت بر خلاف ad-hoc Wi-Fi روش راحت تری جهت جستجو خودکار و اتصال دستگاه های مو

مینی چاپگرهای قابل حمل HP

نویسنده : 0 دیدگاه

مینی چاپگرهای قابل حمل همان‌گونه که از اسم آنها مشخص است چاپگرهای کوچکی هستند که ابعاد و وزن کمی دارند و به راحتی می‌توان آنها را با خود حمل کرد. این پرینترها به اندازه‌ای کوچک و سبک هستند که به پرینتر جیبی یا پرینتر گوشی هوشمند هم معروف هستند. یکی از برندهای معروفی که در زمینه تولید این چاپگرها فعالیت می‌کنند برند hp است. با ما همراه باشید تا به اطلاعات بیشتری در مورد آنها دست پیدا کنید.

چگونه با فناوری Airprint اسناد خود را چاپ کنیم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

تعداد کاربرانی که از موبایل‌های اپل استفاده می‌کنند، در حال گسترش است. طبیعتا داخل هارد این گوشی‌ها فایل‌ها و اسناد زیادی است که کاربر می‌خواهد آن‌ها را چاپ کند. برای چاپ این اسناد باید از نرم افزار Airprint استفاده شود. در این مقاله قصد داریم سوال چگونه با استفاده از فناوری Airprint اسناد خود را چاپ کنیم؟ را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه این مطلب برای آشنایی استفاده از این نرم افزار همراه ما باشید.‌

نصب درایور پرینترهای ناسازگار در ویندوز 10

نویسنده : 0 دیدگاه

هر چند که بسیاری از تولید کنندگان پرینتر عملکرد درایورهای خود را در سازگاری با ویندوز 10 حفظ می‎کنند، اما در صورتیکه شما یک پرینتر قدیمی داشته باشید، ممکن است به طور رسمی پشتیبانی نشود. ویندوز 10 به صورت اتومات درایو مناسب با ویندوز را پیدا کرده ونصب میکند.

آموزش نحوه اتصال پرینتر به شبکه و Wifi(باتصویر)

نویسنده : 0 دیدگاه

با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن قابلیت شبکه وایرلس یا همان وای فای (Wi-Fi) به پرینترهای جدید، نصب و راه‌اندازی آنها نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر شده است. شما می‌توانید خودتان مراحل اتصال پرینتر به کامپیوتر را به شیوه‌های مختلف و با توجه به برند و مدل دستگاه خود انجام دهید. ما در این مقاله، به نحوه اتصال چاپگر به کامپیوتر با وای فای پرداخته‌ایم و روش استاندارد انجام این‌کار را به شما آموزش داده&

صندوق فروشگاهی چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

فروشندگان به طور فزاینده‎ ای، سیستم نقدی قدیمی خود را از بین می برند و سیستم های کامل پایانه فروش (دارای کارتخوان) را انتخاب می کنند. سیستم های پوز، سخت افزار و نرم افزار تخصصی را به صورت یک راه حل کسب و کار یکپارچه برای هندل کردن معاملات، مدیریت موجودی و برنامه های وفاداری مشتری، با هم ترکیب می ‎کنند.

تفاوت میان اسمارت برد و نمایشگر لمسی چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

برایهوشمند سازی کلاس درس و یا هوشمند سازی دفتر کار، خرید برد هوشمند بهتر است یا خرید نمایشگر لمسی؟ ما در این متن با ارائه تفاوت نمایشگر لمسی و اسمارت برد شما را در این تصمیم‌گیری مهم همراهی خواهیم کرد. پس اگر شماهم قصد خرید نمایشگر لمسی یا تخته هوشنمد را دارید با ما در این مقاله همراه شوید.

بهترین پرینترهای سال 2023

نویسنده : 0 دیدگاه

محبوبیت هر دستگاه وابسته به توانایی و امکانات آن برای کاربر می باشد و اینکه چگونه نیازهای کاربر را برآورده میکند تنها موضوعی است که اهمیت دارد. بنابراین برای خرید بهترین پرینترها ابتدا باید نیازها و انتظارات کاربر را در نظر گرفت. و بر اساس آن دستگاه مورد نیاز را انتخاب کرد. همچنین تولید کنندگان در ساخت ماشین های اداری، توان ها و ظرفیت های متفاوتی را در بازار ارائه داده اند که نیازها را با تنوع بسیار بالا پوشش می دهد.

بارکدخوان ها چگونه کار می کنند؟

نویسنده : 0 دیدگاه

بارکدخوان ها چگونه کار می کنند؟ بارکدخوان یا بارکد اسکنر یک دستگاه الکترونیکی دستی یا ثابت می باشد که برای خواندن اطلاعات موجود در بارکد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بارکد خوان شامل اسکنر، رمزگشا داخلی یا خارجی و یک کابل جهت اتصال با سیستم فروشگاهی است. از آنجایی که این دستگاه ها صرفا بارکد را به یک سری اعداد و حروف بی معنی ترجمه می کند و با راسال ب رایانه آنها را برای ما خوانا میکند. برای اینکه بتوان بین رایانه و بارکردها ارتباط برقرار

مزایا و معایب ویدئو پروژکتورهای جیبی

نویسنده : 0 دیدگاه

بنا به نیاز روزمره به ویدیو پروژکتور اشکال مختلفی از آن در بازار عرضه شد که یکی از پر طرفدار ترین آنها پروژکتور جیبی میباشد اما این پروژکتور ها دارای مزایا و معایبی هستند از رو در این مقاله سعی داریم به بررسی مزایا و معایب پروژکتور های جیبی بپپردازیم .

تفاوت حافظه SSD و HDD در چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه افراد برای بالا بردن سرعت کامپیوتر و لپتاپ خود دست به ارتقا اجزای مختلف کامپیوتر خود میکنند و یا سیستم هایی با کانفیگ بالا خریداری میکنند و هزینه ی زیادی میپردازند اما از دیسک سخت یا همان HDD  ها استفاده میکنند. اما سوالی که برای کاربران زیادی مطرح میباشد این است که کدامیک از این تکنولوژی های ذخیره سازی بهتر و پرسرعت است و کارایی و امنیت بالاتری دارد و کدامیک اقتصادی تر و ارزان تر می باشد . از این رو مقاله ای  تحت عنوان مقا

تفاوت بین کارتریج اصلی و طرح چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

کارتریج از جمله مهم‌ ترین قطعات چاپگر شناخته می شود. اما مدتی که استفاده از این قطعه می ‌گذرد، جوهر یا تونر آن تمام می شود. در این شرایط باید اقدامات لازم در خصوص تعویض یا شارژ کارتریج نمود. اما مدل های گوناگونی از کارتریج ‌های تقلبی و اصل در بازار موجود بوده و اگر شما تفاوت کارتریج اصل و طرح را ندانید؛ با ضرر های مالی زیادی رو به رو خواهید شد. مواجه خواهید. اما تفاوت کارتریج اصل و طرح در چیست؟ در ادامه ی این مطلب با ما ه

آشنایی با انواع پلاتر

نویسنده : 0 دیدگاه

پلاتر Plotter دستگاهی است شبیه به پرینتر که از آن برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی در ابعاد بزرگ‌تر بر روی کاغذ، مقوا، تخته سه‌لایه، پارچه و حتی آلومینیوم استفاده می‌شود.در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه پلاتر چیست و انواع پلاتر کدامند بپردازیم .

چگونه 10 مشکل رایج پرینتر را برطرف کنیم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه در اکثر خانه ها و ادارات، پرینتر یکی از لوازم ضروری می باشد. چاپگرها اگرچه دستگاه های کاربردی در استفاده روزانه می باشند اما در حین استفاده می توانند با اشکالاتی همراه باشند. برخی از مشکلات رایج استفاده از پرینتر را بدون نیاز به متخصص می توانید رفع کنید. آگاهی از این که علت مشکل به وجود آمده چیست و در مواجهه با آن چکار باید کرد می تواند به افزایش عمر پرینتر شما کمک نماید.اگر شما نیز مایلید درباره مشکلات متداول پرینترها و راه‌حل&z

بهترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی 2023

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال روش های نوینی برای تدریس و آموزش بوجود آمده است که یکی از آنها آموزش بوسیله پروژکتور های کلاسی می باشد از این رو دز این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین ویدیو پروژکتور های کلاسی بپردازیم .

مقایسه PS5 و PS4؛ پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ چه تفاوتی دارد؟

نویسنده : 0 دیدگاه

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند احتمالا این سوال که پلی استیشن 4 (ps4) با پلی استیشن 5 (ps5)  چه تفاوتی دارد و یا کدامیک از این دو دستگاه مناسب من است بارها در ذهنتان مطرح شده در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بررسی تفاوت های پلی استیشن 4(ps4) و پلی استیشن 5 (ps5) بپردازیم تا با خیالی آسوده و آگاهی به خرید این محصول بپردازید.

چگونه دسته ps5 را به گوشی وصل کنیم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

اتصال دسته PS5 به گوشی هوشمندتان کاری دشوار به نظر نمی‌رسد، با خواندن مقاله ما، شما می‌توانید به راحتی دوال‌سنس را به دستگاه‌های با سیستم‌عامل iOS یا اندروید متصل کنید. اگر به دنبال تجربه بازی‌های موبایل با دوال‌سنس هستید، حتماً ادامه مطلب را برای آموزش اتصال دسته PS5 به گوشی‌تان دنبال کنید.

تفاوت بین ماوس گیمینگ با ماوس معمولی چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید ماوس کامپیوتر خود را عوض کنید. یا به علت خراب شدن آن به دنبال تهیه یک ماوس جدید باشید. درهنگام خرید ماوس با دو دسته از این محصول مواجه هستیم. ماوس های معمولی و ماوس های گیمینگ. بنابراین شناخت ویژگی ها و قابلیت هایی متنوعی که ماوس های مختلف دارند می تواند شما را در خرید محصول موردنظر خود راهنمایی کند.

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

نویسنده : 0 دیدگاه

 اسپیکرهای بلوتوثی یکی از محبوب ترین لوازم جانبی دیجیتالی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا موسیقی، پادکست ها و سایر محتواهای صوتی را با کیفیت بالا گوش دهید. این اسپیکرها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، گزینه مناسبی برای استفاده در خانه، محل کار و خارج از منزل هستند.در این مقاله، بهترین مدل های اسپیکر بلوتوثی را معرفی خواهیم کرد. این اسپیکرها با توجه به کیفیت صدا، عمر باتری، قابلیت ها و طراحی، انتخاب های مناسبی برای کاربران مختلف هس